mikä on, kun ei kauhu pelota? tai ees tuota pientä kuumotusta.
En muista nähneeni yhtäkään oikesti jännitävää/pelottavaa leffaa.
En nää myöskään painajaisia... tai nään unia, mitkä voi joidenkin mielestä olla pelottavia, mutta
ei vaan pelota itseä ei. joskus viel näin painajaisia ja niistä oli helppo päästä lucid uneen. Enään
ei sitäkään mahdollisuutta oo.
Meni vähä offtopicis, mutta paskanko sil väliä.
Ei tuu kyl millää mitää leffaakaan mieleen. eli +1