Quote (kyny91 @ 14 Feb 2012 04:13)
anna olla pelissä pari minuttia, käy vaikka paskalla ja jätä siks aikaa peliin. Voi olla et blizzun servut lagaa

ei tosiaa auta tääkää :S
Quote (MukavaSamu @ 14 Feb 2012 06:12)
joku varastanu mun nimen "PCP"
onneks nää omat on jotai ihan randomeit, mut haiskahtaa salaliitolta silti

sry4loss