d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Miksi... > .."character Is Expired"
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Feb 13 2012 02:41pm
..vaikka kuinka meen sillä peleihin ja takas :ni toi teksti ei katoo sen kohalta ;-O
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Feb 13 2012 07:13pm
anna olla pelissä pari minuttia, käy vaikka paskalla ja jätä siks aikaa peliin. Voi olla et blizzun servut lagaa :D
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 13 2012 09:12pm
joku varastanu mun nimen "PCP"
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Feb 13 2012 10:42pm
vähänkö on kuallu peli.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Feb 14 2012 03:51am
Quote (Rocko @ 14 Feb 2012 06:42)
vähänkö on kuallu peli.


He Mad.Jpg ^^
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Feb 14 2012 05:17am
Quote (Rocko @ Feb 14 2012 06:42am)
vähänkö on kuallu peli.


tapoikko nää nm:lla 92 lvl sososki, kuulin vähä juttua B)
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Feb 14 2012 06:47am
Quote (kyny91 @ 14 Feb 2012 04:13)
anna olla pelissä pari minuttia, käy vaikka paskalla ja jätä siks aikaa peliin. Voi olla et blizzun servut lagaa :D


ei tosiaa auta tääkää :S

Quote (MukavaSamu @ 14 Feb 2012 06:12)
joku varastanu mun nimen "PCP"


onneks nää omat on jotai ihan randomeit, mut haiskahtaa salaliitolta silti :fume: sry4loss
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Feb 14 2012 12:04pm
Quote (Rocko @ 14 Feb 2012 05:42)
vähänkö on kuallu peli.


Kuollu chara :/
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Feb 16 2012 02:22pm
Quote (ApiN @ 14 Feb 2012 20:04)
Kuollu chara :/


this :::::::::::::)
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold: 7,590.00
Feb 16 2012 02:22pm
softit rippaa
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll