haen uuen kaljan... haen myös kaljapäkin ulkoa toho viereen ja laitan ton jallupullon pöydältä pakastimee jääähtyy... tuun vetää nuita shotteina ku loppu jo lantri
tää on mun päiväkirja onkoi vähä perseestä ku loppuu ilta kesken
katotaa huomenb aamuna oonko tippnu tåhä pöydälle
kegaruanö zuumaan yhel silmäl ey voin ees kirjotaa tätä tekstii
nyt on haaste nyt on nii haaste joinka loin itelle nyt sammutaa t'h' saatanan tuolii
E: uje luojan kiitops siellä oli vaa 2 mkaljaa lälellä mä juon nuo sit juon noi jallut shotteina veden kaa ku lantri lopu ajat sitte'
kuha tuo paska on ohi ni mä meen sänkyyn jos en oo sdsammunu tähä, iha sama vaikka oksennankuka tääl on todistamasas aa ;:D en tykkää ollenkaa jallustal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
eainii se jallu pakkasee
e2: JOO en nouse ens kerran ku tollwe pakastimelle rikkoin vähä paikkohja voi vittu miksen mää sammu

vi6un lä'ppä mä luen tätä tekstii yhel silmäl ymmärtkääkseni emmä muute tajua
e:4 kyl mää vähä ravisteöem p'äätä ja käynmy peseen naaman pariin kertaa mut mittä sitä nyt kokeillaa mite kauva mä selviin koneelpäiossää
e5: tän viikonlopun jälkee ruvetaa miettii oikeesti sitä raittiina oloo
ei tää oo ennää järkevöö
e:6 haukotuttaa mut ei nukuta kodissa haisee ku baarissa ku vetäny kessua sisäl emmä siltikkää tipaha jos en vejä selällleeee
siis yritysjivaen o ees vielä päässy toho vitun jalluunb 1 kalja jälellä' vois alkaa täsmäiskuttaa tota jallua.... ei sit' llliklklaa 3 shottia vaa vähä alle puole pulloa hyi vittu nyt kokkeillaa
e7: taisin hukata mun tupakit nyt kieltämättä ragettaa ne o jossai iha vammasessa paikassa mää tiiän asen iha täys toppa onneks mulla on nicorettea vähäse tuolla mut nwe on pakko löytää
e8 jooo läyty klalja töljkien takaa nyt pitää vaa kysyy missä kaikki tytöt meikä on yksin tääl ja koitan sammujtaa itteä ei vittu :DDDD
This post was edited by paskamyrsky on Jan 21 2012 01:56am