Keskustelua aiheesta. Minkälaista musiikkia kuuntelette mielellänne kun ootte kuntosalilla / minkälaisia sarjoja / parannusehdotuksia "saliohjelmiin" ym.
Tiedän että mainitsen tän turhaan, mut koittakaa pysyä järkevissä kommenteissa ja tiedän sen että tämä on pelifoorumi, mutta kokeillaan nyt.
Ite alotin kaheksaviikkoa sitte taas käymään kun lopulta lääkärin lupa tuli, fyysiset vammat rajotti melkeen kahdeksaks kuukaudeks..
Saliohjelmana toiminu:
Maanantai (6 toistoa)
x5 kyykky (50kg alotin, nyt 90kg)
x4 Penkkipunnerrus (50kg alotin, nyt 95kg)
x4 Pystypunnerrus käsipainoilla (15kg alotin, nyt 27,5kg)
x3 Ojentajat (25kg alotin, nyt 55kg)
x3 vatsarutistus (35kg alotin, nyt 60kg)
x3 Kyljet käsipainoilla (10kg alotin, nyt 30kg)
Tiistai (6 toistoa)
x3 Leuaveto (Jaksoin tehdä alkuun neljä leukaa, nyt menee 18)
x3 Kulmasoutu (25kg alotin, nyt 50kg)
x3 Hauis käsipainoilla (10kg alotin, nyt 20kg)
x2 Takaolkapääsoutu (25kg alotin, nyt 65kg)
x4 Pohkeet seisten (40kg alotin, nyt 97,5kg)
x3 Ranteet käsipainoilla (10kg alotin, nyt 20kg)
Torstai (10 toistoa)
x3 Jalkaprässi (105kg alotin, nyt 175kg)
x3 Reiden ojennus (25kg alotin, nyt 55kg)
x4 Vinopenkki käsipainoilla (10kg alotin, nyt 22,5kg)
x4 Viparit sivulle käsipainoilla (Alotin 10kg, nyt 22,5kg)
x3 Penkkipunnerrus (45kg alotin, nyt 85kg)
x3 Ojentajat (Alotin 20kg, nyt 55kg)
x3 Jalan nostot
x4 Selkä (alkuun tein ilman lisäpainoja, nyt on 15kg kiekko mukana tehdessä)
Perjantai (10 toistoa)
x3 Alatalja (40kg alotin, nyt 95kg)
x3 Ylätalja (40kg alotin, nyt 95kg)
x3 Hauis käsipainoilla (10kg alotin, nyt 17,5kg)
x2 Viparit taakse käsipainoilla (4kg alotin, nyt 10kg)
x4 Pohkeet istuen (20kg alotin, nyt 55kg)
x3 Vatsarutistus (30kg alotin, nyt 50kg)
x5 Reidenkoukistus (30kg alotin, nyt 60kg)
Musiikkina tämäntyylistä: