d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
12329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 9 2011 04:25am
Keskustelua aiheesta. Minkälaista musiikkia kuuntelette mielellänne kun ootte kuntosalilla / minkälaisia sarjoja / parannusehdotuksia "saliohjelmiin" ym.

Tiedän että mainitsen tän turhaan, mut koittakaa pysyä järkevissä kommenteissa ja tiedän sen että tämä on pelifoorumi, mutta kokeillaan nyt. :unsure:

Ite alotin kaheksaviikkoa sitte taas käymään kun lopulta lääkärin lupa tuli, fyysiset vammat rajotti melkeen kahdeksaks kuukaudeks..

Saliohjelmana toiminu:

Maanantai (6 toistoa)

x5 kyykky (50kg alotin, nyt 90kg)

x4 Penkkipunnerrus (50kg alotin, nyt 95kg)

x4 Pystypunnerrus käsipainoilla (15kg alotin, nyt 27,5kg)

x3 Ojentajat (25kg alotin, nyt 55kg)

x3 vatsarutistus (35kg alotin, nyt 60kg)

x3 Kyljet käsipainoilla (10kg alotin, nyt 30kg)

Tiistai (6 toistoa)

x3 Leuaveto (Jaksoin tehdä alkuun neljä leukaa, nyt menee 18)

x3 Kulmasoutu (25kg alotin, nyt 50kg)

x3 Hauis käsipainoilla (10kg alotin, nyt 20kg)

x2 Takaolkapääsoutu (25kg alotin, nyt 65kg)

x4 Pohkeet seisten (40kg alotin, nyt 97,5kg)

x3 Ranteet käsipainoilla (10kg alotin, nyt 20kg)

Torstai (10 toistoa)

x3 Jalkaprässi (105kg alotin, nyt 175kg)

x3 Reiden ojennus (25kg alotin, nyt 55kg)

x4 Vinopenkki käsipainoilla (10kg alotin, nyt 22,5kg)

x4 Viparit sivulle käsipainoilla (Alotin 10kg, nyt 22,5kg)

x3 Penkkipunnerrus (45kg alotin, nyt 85kg)

x3 Ojentajat (Alotin 20kg, nyt 55kg)

x3 Jalan nostot

x4 Selkä (alkuun tein ilman lisäpainoja, nyt on 15kg kiekko mukana tehdessä)

Perjantai (10 toistoa)

x3 Alatalja (40kg alotin, nyt 95kg)

x3 Ylätalja (40kg alotin, nyt 95kg)

x3 Hauis käsipainoilla (10kg alotin, nyt 17,5kg)

x2 Viparit taakse käsipainoilla (4kg alotin, nyt 10kg)

x4 Pohkeet istuen (20kg alotin, nyt 55kg)

x3 Vatsarutistus (30kg alotin, nyt 50kg)

x5 Reidenkoukistus (30kg alotin, nyt 60kg)

Musiikkina tämäntyylistä:

Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Dec 9 2011 04:35am
Salilla kuuntelen radio novaa, koska sitä siel soitetaan.

1 jakonenl ohjelma täl hetkel, täs jotain tuloksii:

Penkki: 2x6 - 80kg

Kyykky: 2x10 - 80kg

Leuat 10kg lisäpainol 11 + 8

Pystypunnerrus kp 10+7 - 18kg (teen tän penan jälkee ni se vähän ehkä verottaa)

Tos ny jotain tärkeimpii. Paino 74kg ja pituus 184

Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Dec 9 2011 07:22am
so much confusion noissa ohjelmissa..

Teet niinku joka päivä koko kroppaa, en ite ainakaa jaksais.

ite teen:
ma: selkä + kroppa + lankkupito (staattine)
ti: rinta + olkapää + selkäpito (staattine)
to: jalat + 1 vatsaliike :D + linkkupito (staattine)
pe: hauis + ojentaja + kroppa + kylkipito (staattine)

nyt massakaudella ollu niin treenannu 8-12 toistoa liikkeestä riippuen ja 3-4 sarjaa..

uv jälkee aletaan treenaan voimaa ekan kerran sitten ~¨ 2 vuoteen. :D
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Dec 9 2011 07:40am
Quote (Tricktrick @ 9 Dec 2011 15:22)
so much confusion noissa ohjelmissa..

Teet niinku joka päivä koko kroppaa, en ite ainakaa jaksais.


tuo :s ite tyksin tehä hauis/ojentaja(+ranteet) = 1 päivä, toisena päivänä selät, kolmantena päivänä teen penaa ja samalla sitten myös hieman ojentajia ja rintoja ja lopuksi vatsoja (=vinot- ja suorat vatsalihakset, syvät vatsalihakset). 8 toistoa ja 4 sarjaa sopivilla painoilla on melko ihanteellinen suoritus. mikäli viimeisellä sarjalla jaksaa enemmän, kuin sen 8 toistoa, niin silloin loppuun asti vaan.

joka kerta kun punella käyn, yritän muistaa reenin lopuksi tehdä muutama kymmentä vatsaa parinkympin lisäpainoilla jossain laitteessa. tai sitten puolapuita vasten asettelen laudan ja ikään kuin ylämäkeen sitten harjoitan vatsoja.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Dec 9 2011 07:47am
vois ite koittaa tota ohjelmaa tossa ens vuoden puolel, näyttää ihan hyvält.

kiva et tuli tälläne asiatopic vaihteen vuoks

sellane kyssäri et onks sul vatsarutistus varmasti vain 50kg? kyn ittel on 90 kg siinä ja alussa oli sellast 70 kg, en tiiä teenkö jotain väärin vai wat. (en kyl tiiä miten siin vois tehä hirveen väärin)


ps. aika hyvää musaa
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Dec 9 2011 07:48am
Quote (Jolli1 @ Dec 9 2011 03:40pm)
tuo :s ite tyksin tehä hauis/ojentaja(+ranteet) = 1 päivä, toisena päivänä selät, kolmantena päivänä teen penaa ja samalla sitten myös hieman ojentajia ja rintoja ja lopuksi vatsoja (=vinot- ja suorat vatsalihakset, syvät vatsalihakset). 8 toistoa ja 4 sarjaa sopivilla painoilla on melko ihanteellinen suoritus. mikäli viimeisellä sarjalla jaksaa enemmän, kuin sen 8 toistoa, niin silloin loppuun asti vaan.

joka kerta kun punella käyn, yritän muistaa reenin lopuksi tehdä muutama kymmentä vatsaa parinkympin lisäpainoilla jossain laitteessa. tai sitten puolapuita vasten asettelen laudan ja ikään kuin ylämäkeen sitten harjoitan vatsoja.


Itse teen vatsoja joka treenissä 2 sarjaa koneessa aina treenin lopuks. Imo turhaa alkaa panostaa liikaa vatsoihin, laihduttaa sit jossei ne "erotu" tarpeeks :D

E: mut intti laski kyl kivasti tuloksii, nyt 2kk intin jälkeen tullu 15kg lisää penaan, ku intin aikana (9kk) en kehittyny oikeestaa yhtään :D Vaikkei painokaan oo noussu ku joku kilon intin jälkeen

This post was edited by kerpele on Dec 9 2011 07:52am
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Dec 9 2011 08:31am
Lähinnä sitä että ei se kroppa ehdi niin hyvin palautua, kun joka päivä tekee koko kropan kiertävät liikkeet.. tosin en sitten tiiä oletko joku yli-ihminen. B)
Member
Posts: 3,077
Joined: Dec 26 2007
Gold: 0.00
Dec 9 2011 08:49am
ruipelot käy salilla
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Dec 9 2011 09:19am
Quote (kerpele @ Dec 9 2011 03:48pm)
Imo turhaa alkaa panostaa liikaa vatsoihin, laihduttaa sit jossei ne "erotu" tarpeeks :D


Tämä. Vatsalihakset toimivat tukilihaksina monessa liikkeessä ja kehittyvät siin. Tiedän monta sixpackin omaavaa henkilöä jotka eivät tee erikseen vatsalihasliikkeitta ollenkaan.

Quote (Tricktrick @ Dec 9 2011 04:31pm)
Lähinnä sitä että ei se kroppa ehdi niin hyvin palautua, kun joka päivä tekee koko kropan kiertävät liikkeet.. tosin en sitten tiiä oletko joku yli-ihminen. B)


Tämä myös. Alotellessa tuollaiset vähän kaikkea joka päivä ohjelmat voivat toimia, kun otetaan vasta tuntumaa liikkeisiin ja treenaamiseen.

Itse treenaan kolmijakoisella ohjelmalla.

This post was edited by ambid on Dec 9 2011 09:19am
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Dec 9 2011 09:50am
Quote (Artus @ 9 Dec 2011 14:47)


sellane kyssäri et onks sul vatsarutistus varmasti vain 50kg? kyn ittel on 90 kg siinä ja alussa oli sellast 70 kg, en tiiä teenkö jotain väärin vai wat. (en kyl tiiä miten siin vois tehä hirveen väärin)


ps. aika hyvää musaa


Nii no niit koneita on aika monenlaisia.

Hyvännäköne ohjelma , ja jannu kehittyny kaheksas viikos piruhyvi :]
Go Back To Suomi Topic List
12329Next
Add Reply New Topic New Poll