d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Kävi > Näin
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Nov 24 2011 08:58am
Based on a true story

Poliisi pysäytti eräällä sillalla kaverin ylinopeudesta. Sakkoahan siitä tietysti rapsahti ja poliisi kysyi kaverin tuloja. Kaveri sanoi, ettei hänellä ole tuloja ollenkaan, kun ei oikein minkäänlaista palkkaa saa työstään. Poliisi kysyi, notta millaista työtä sinä sitten teet. Minä olen persereijän levittäjä, vastasi kaveri. Vai että persereijän levittäjä, minkälaista hommaa se se oikein on? kysyi poliisi. No ensiksi minä työnnän sormet perseeseen ja levitän niin, että saan toisetkin sormet perseesee. Jatkan levittämistä, kunnes saan kämmenet ja sitten käsivarret perseeseen. Jatkan levittämistä niin kauan, että saan 180senttisen persereiän. Mitä ihmettä tehdään 180 senttisellä persereiällä, ihmetteli poliisi. No ne laitetaan tuohon sillan kupeeseen tutka kädessä kyttäämään noiden autoilijoiden nopeutta....
Member
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 24 2011 09:10am
JA?
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 24 2011 09:17am
He he.. Wanha. Täatä tuliki mieleen et mihi meijä vitsi topic o hautautunu.. Pitää varmaan kaivaa esille se..

Kaver pysäytettiin muute pari kuukautta sitte kasitiellä lievästä ylinopeudesta ja sillä ku auto o aellane tuleva jääauto ni pohja o reikää täynnä. Poliisit sitte näki yhen reijistä joka oli just siin kuskin jalkojen välissä ja näsäviisaina kysyivät mikä tuo o.. Kaveri vastas notta kasitie....
Member
Gold: 5,830.00
Nov 24 2011 09:17am
aika hyvä :O

faija kerto joskus mulle tälläsen tapauksen:

Poliisi pysäytti miehen reilusta ylinopeudesta. Poliisisetä sitten kysyi että jos mies keksisi tarpeeksi hyvän tarinan selitykseksi reilusta ylinopeudesta niin pääsisi hän ilman sakkoja sillä poliisin työvuoro oli juuri loppumassa. Mies aloitti tarinansa: "joo tota oon just eronnu mun vaimosta kun se lähti jonku miehen matkaan. Siitä miehestä en muuta tienny kuin sen että se oli ammatiltaan poliisi. No pitihän sitä lähtee karkuun vielä ajamaan kun ajattelin että nyt se on se sama vitun poliisi tulossa palauttamaan sitä akkaa...
Member
Nov 24 2011 09:21am
Suomalainen aikamiespoika lähti lomalle huoriin, viikon verran jyysti vähän ketä sattui ja sitten palasi takaisiin Suomeen. Kuinka ollakaan, alkoi sitten myöhemmin vähän kikkeliäkutkuttamaan ja kaikenmaailman näppylää puskemaan. Kaveri lähti siitä sitten lääkärille käymään ja kikkeliään näyttämään. Lääkäri tutki aikansa, kunnes antoi diagnoosinsa.
Kyseessä oli kuulemma Mongolialainen hyppykuppa. Suomalainen sitten kysäisi, että milläs mokoma hoidetaan kuntoon, johon lääkäri totesi kylmästi, että ainoa mahdollisuus on amputoida kulli ihan vallan pois.

Suomen poika ei tietenkään moiseen tyytynyt, vaan lähti Mongoliaan
paikallisen ekspertin juttusille. Suomalainen kertoi paikalliselle tohtorille ongelmansa,ja sen että Suomen lääkärin mukaan mokoma pitäisi amputoida. Lääkäri päästi oikein röhönaurun ja sanoi, että semmoisia ne
länsimaalaiset tohtorit ovat, aina leikkamassa että saisivat enemmän
rahaa. Suomalainen huokaisi helpotuksesta ja kysyi, että mitenkäs tämän kanssa sitten tulisi toimia. Lääkäri vastasi.
- "Viikon verran kun odottelet, niin se tippuu itsestään."
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 24 2011 09:34am
:D

pari paikallista tarinaa, tai läheisistä kylistä:

Tuos kaupungilla aikansa yks maalaispoika, kolmisen kymmentä vuotias, pörräs raktorilla ilman näkyvää päämäärää. No poliisit sit pysäytti ja rupes jututtaan. Hiomasivat sit et sil o polttoöljyä tankki täynnä. Ja katuliikentees pitää olla diisseliä. Ainoastaan työajossa saa olla polttoöljyä, reippaana miehenä tää sälli oli poliiseille sanonu et: tämännäkösenä ja tämän ikäsenä akan ettimine raktorin kans kaupungista käy jo työstä.. Ei saanu muute sakoja.

sit wanha tarina lessumiehestä.. Ajo aikanaan bussia, ja jäi poliisin haaviin ylinopeudesta. Siihe aikaan sai vähennystä sakoissa lapsista. Tietyn verran per kersa.
Noh. Poliisit räknäs ensi sakon. Sit kyseli vähennykset. Ja ku kersoihi päästiin ni ukko tokas omaavansa 38kersaa. Ja kaikki asuu viel kotona.

Lopulta sakoista luovuttiin koska poliisi ois jääny velkaa miehelle sata markkaa.. :p
sil äijäl oli kuollessaan muistaakseni neljäkymmentä kekkulaa. Ehkä pari viel päälle.

Melkosia sällejä tääl meijä lähikylis..
Member
Gold: 230.00
Nov 24 2011 11:02am
Quote (A2K @ Nov 24 2011 05:34pm)
:D

pari paikallista tarinaa, tai läheisistä kylistä:

Tuos kaupungilla aikansa yks maalaispoika, kolmisen kymmentä vuotias, pörräs raktorilla ilman näkyvää päämäärää. No poliisit sit pysäytti ja rupes jututtaan. Hiomasivat sit et sil o polttoöljyä tankki täynnä. Ja katuliikentees pitää olla diisseliä. Ainoastaan työajossa saa olla polttoöljyä, reippaana miehenä tää sälli oli poliiseille sanonu et: tämännäkösenä ja tämän ikäsenä akan ettimine raktorin kans kaupungista käy jo työstä.. Ei saanu muute sakoja.

sit wanha tarina lessumiehestä.. Ajo aikanaan bussia, ja jäi poliisin haaviin ylinopeudesta. Siihe aikaan sai vähennystä sakoissa lapsista. Tietyn verran per kersa.
Noh. Poliisit räknäs ensi sakon. Sit kyseli vähennykset. Ja ku kersoihi päästiin ni ukko tokas omaavansa 38kersaa. Ja kaikki asuu viel kotona.

Lopulta sakoista luovuttiin koska poliisi ois jääny velkaa miehelle sata markkaa.. :p
sil äijäl oli kuollessaan muistaakseni neljäkymmentä kekkulaa. Ehkä pari viel päälle.

Melkosia sällejä tääl meijä lähikylis..

:DD möhöhöö
Member
Nov 24 2011 11:59am
Quote (soppamies @ 24 Nov 2011 16:58)
Based on a true story

Poliisi pysäytti eräällä sillalla kaverin ylinopeudesta. Sakkoahan siitä tietysti rapsahti ja poliisi kysyi kaverin tuloja. Kaveri sanoi, ettei hänellä ole tuloja ollenkaan, kun ei oikein minkäänlaista palkkaa saa työstään. Poliisi kysyi, notta millaista työtä sinä sitten teet. Minä olen persereijän levittäjä, vastasi kaveri. Vai että persereijän levittäjä, minkälaista hommaa se se oikein on? kysyi poliisi. No ensiksi minä työnnän sormet perseeseen ja levitän niin, että saan toisetkin sormet perseesee. Jatkan levittämistä, kunnes saan kämmenet ja sitten käsivarret perseeseen. Jatkan levittämistä niin kauan, että saan 180senttisen persereiän. Mitä ihmettä tehdään 180 senttisellä persereiällä, ihmetteli poliisi. No ne laitetaan tuohon sillan kupeeseen tutka kädessä kyttäämään noiden autoilijoiden nopeutta....

Oliks täs tarkotus nauraa?
Member
Nov 24 2011 12:21pm
Quote (Ninzi @ 24 Nov 2011 20:59)
Oliks täs tarkotus nauraa?

" Ja he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti "

This post was edited by soppamies on Nov 24 2011 12:21pm
Member
Nov 24 2011 12:46pm
Quote (soppamies @ 24 Nov 2011 20:21)