Milloin ensimäisen kerran koitit diablo 2:sta? entä lod?
muistatko varhaiset patchit? tai pelaamisen ilman spambotteja?
montako tuntia parhaillaan pelannu, huomannut että päivä valu läpi sormien?
itse joskus 2003-2006 alotin.
Tein necromancerin, pelasin yksin siellä tavallisesti kävelin, ja aina kirosin act 3:n alimpaan helvettiin ku oli niin vaikee..
ja päätin tehdä Bone Spear necron, ja koitin etsiä trang oul itemit..
en tajuu miten pystyin peleemaan sillä, eriitäin low fcr. life ehkä jotain 700? ja voi helkatti.. ja kuitenki pääsin hell tason läpi ja pitkään etsin trang oul itemeitä, keräsin gemejä ja sitten mulla tais olla 50+ low runea.
jotka aina klikkasin yks kerrallaa trade ikkunaan.

lopult ku sain mun trang oulit... Pelasin 2 kertaa sen jälkeen, ja lopetin d2. Pääsin tavotteeseen, Peli läpi.
mutta sitten alotinki uudelleen josksu 2007-2009 tai jotai, tein kicker trap assan.
muistan miten hehkutin että jes eka torch ja anni ! ja olikos tuo lastwishkiki jo saatu.
2009-2010 tein smiterin, siitä se alko... Takana on 200+ uber runia, ja surkeimmat torchit aina myin kauppaan, ja tulihan niitä, perfect torcheja 5 tai jotai.
niillä sitten tein voittoni millä sain ostettua parempaa tavaraa.
2010-2011
kyllästyin mun mulejen määrään, ainaki 20 hahmoa muletti tavaraa... 6 accounttia..
alkuvuodesta heitin kaikki hahmot free peleissä pois+muletki annoin pois. kuinmyös lahjoitin mun accountitki.
ja pidin ainostaan surkeen baban, millä on sellanen "ok" eq. Ja pelaan nyt ainostaan ihan huvin vuoksi, en jaksa itemeit kerätä jos tippuu jotai nii jää maahan.