Quote (HardyTarget @ Thu, 20 Aug 2009, 19:18)
En panisi.
Eri asia on se tyttö joka se väittää olevansa.
hmm.. hohhoijjaa..

sie se jaksat.. ei oo pakko uskoa mut kyl tota web kamera ihan löytyy.. että toi sun väittelys loppuu asiasta siisti topic

mut ei naurata..
