Quote (kukko @ Sat, 26 Jul 2008, 13:25)
Tuun pelaa softaa jos annat 500fg alkuun, maksan takas tietty

25 on max mitä annan jos oikeesti tarvii.
Fin Blizzielle annoin sen verra ja nyt sil menee aika hyvin jo.
HC:ssa kaikki, kirjaimellisesti, menee vs 1 fg.
Sama se minkä kaman laitat myyntiin, eli jos haluut nopeesti FG:tä kandee tehä tälleen:
- Tee HC chara
- Osta kaupasta pari kamaa jotka helpottaa tappamista, mieluiten ase jos oot melee (missä enhanced effect ~10-20, pitää olla tier III)
- Levelaa chara level 5 asti
- Myy kaikki kamat vs 1 fg mitkä olet löytänyt
- Rerollaa chara ja aloita alusta