d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo 2
Prev19192939495419Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Feb 8 2010 11:28am
Quote (Swash @ 8 Feb 2010 20:23)
On se iha hyvä juu.


Saatko kaverin? OIs 5.0 assrapee tarjolla jos kiinnostaa. :)
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Feb 8 2010 12:17pm
Kukaan tekemäs UT:ta softi ladderis tänää?

voisin tulla hammulla ja leecherillä.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Feb 8 2010 12:25pm
hmm laitanko mun pvp throw baballe enigman vai fortin?

edit: ja paljo tarvii ias kamoista ku käytän lacerator + warshrikei

This post was edited by kerpele on Feb 8 2010 12:26pm
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Feb 8 2010 01:05pm
jos sen blizzun vääntäis sit ku ei oo sosoa omistanu vuosikausii :)

es vai mb :o
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Feb 8 2010 01:15pm
Quote (kakkupilevi @ 8 Feb 2010 21:05)
jos sen blizzun vääntäis sit ku ei oo sosoa omistanu vuosikausii :)

es vai mb :o


es
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Feb 8 2010 01:21pm
Quote (kakkupilevi @ Feb 8 2010 09:05pm)
jos sen blizzun vääntäis sit ku ei oo sosoa omistanu vuosikausii :)

es vai mb :o


molempi parempi :D
saat sitä dexiä nw:stä ^^
mut kyl se es fb on paras
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Feb 8 2010 01:24pm
Quote (exca @ 8 Feb 2010 21:21)
molempi parempi :D
saat sitä dexiä nw:stä ^^
mut kyl se es fb on paras


nn mitää fire sorc.

joo mb ois reilusti halvempi ja kuulemma iha gozi seki
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Feb 8 2010 01:39pm
Quote (kakkupilevi @ Feb 8 2010 09:24pm)
nn mitää fire sorc.

joo mb ois reilusti halvempi ja kuulemma iha gozi seki


nojaa, mbl kyl menettää melkosesti manaa :c

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=39618077&f=103
goxi ring
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Feb 8 2010 01:44pm
Quote (exca @ 8 Feb 2010 21:39)
nojaa, mbl kyl menettää melkosesti manaa :c

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=39618077&f=103
goxi ring


meinaaks ettei riitä teleemiseenkää :O
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Feb 8 2010 01:46pm
onks spear babat kovii? vois olla aika läbbä tehä pvm :D

mitä items? idea?
Go Back To Suomi Topic List
Prev19192939495419Next
Add Reply New Topic New Poll