Wasted Penguinz jätti scantraxxin, yksinään vetelee nyt.
vittu et odotan kunnon studio pätkiä näistä uusimmista
http://www.youtube.com/watch?v=pCJokOoM1-gnii hienoi!
pistäisivät jonku levynkin tulille.
ostaisin oikeasti.
Quote (Rocko @ Jun 2 2012 08:39pm)
TÄÄ ÄIJÄ LÄHTEE NY JUHLIIN VALMISTUMISTA!!!!!!!!!
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF YEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH
http://www.youtube.com/watch?v=-MEAfGEZBKw
mihkäs ammattiin rocko valmistuit?
This post was edited by rumpali on Jun 3 2012 06:20am