itellä oli necel 46 dr 125 fcr setup. Se 46 dr riittää. Amat ei pitäis olla niin kauheen vaikeita jos teleet niidenluokse ja golem lyö kerran. Ne hidastuu senverra että se on helppoo senjälkee.
Baboi vastaa kyl mb:l pystyy vaa tankittaa melkee, mut kyl semmone dr necceki voittaa baban teleilemäl paljon.

IMO 500 life > mb (Tol mbl teet vaa babaa vastaa jotai jos halut tankittaa) mut 500 lifel teet joka charaa vastaa jotai. Ja kyllä, mestari Exca varmaan pätee tähän jotai, mut tää on
mun mielipide