d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Savuttomaksi Kamppanja > Tulkaa Messiin
Prev18910111213Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 17 2013 07:33am
Quote (EasyCoolWin @ 17 Jan 2013 14:11)
Yhdys ~ Sanat

6 vuorokautta polttamatta  atm :o


27 VUOTTA POLTTAMATTA ATM q:O
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 17 2013 08:21am
Quote (EasyCoolWin @ 17 Jan 2013 15:11)
Yhdys ~ Sanat


No yhdys sanat ei ole vahvin osaamis alueeni. Joku luki häriö tai jotain. Koulussa meidän betonitekniikan opettaja joka sivutyönään opettaa vähä, sano kanssa et kirjottamine ei oo häne juttu et jos ette saa taulusta mitään selvää ni kysykää. Mut se ei kuulema oo estäny häntä lukemasta betonista niin paljon, että riittää suunnitelu pätevyydet betonin ja teräsbetonin kanssa suomessa mihin vaan.

This post was edited by SK7 on Jan 17 2013 08:21am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 17 2013 08:32am
vai savuttomaks? ite imasin just 1500ml putken täytee ja sissää...
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 17 2013 08:32am
Quote (BebebBurns @ 17 Jan 2013 10:14)
tuntuu, että nikotiinigaten jälkeen trollauksen tasosi laiskistui huomattavasti olemattomiin tai sitten päätit alkaa troolailemaan puolustusmekanismina vasta nikotiinihommanjälkeenhmm


Toi edelline selitys voidaan käsittää monella tavalla, mutta yritin sanoa, että on ollut pakko muuttaa ajatusmaailmaa. Ei addikti pääse ongelmistaan jos ei aivoissa mitään tapahdu sillä saralla mitä siintä aineesta ajattelee. Siintä aineesta, joka addiktoi ja vie hengen. Omia sanomisia ja tekemisiä miun ei tarvii enää puollustella ja paikkailla. Sitä tulee nykyään väiteltyä vaikka mistä, mutta omat mielipiteensä on kyettävä myös kyseenalaistamaan tarvittaessa ja kuunneltava mitä toinen on asiasta mieltä. Miul on varaa olla väärässä ja jopa varaa myöntää kun olen väärässä. Enneku Jani kirjottaa "Jos jeesustelisit vaikka Demissä" ni vastaan: "En jeesustele vieläkään". Jos joku ajattelee, että koitan todistaa nyt jotain ni... En koita. Tuon vain ja ainoastaan omat mielipiteeni esille. Se sananvapaus taas.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 17 2013 08:39am
Quote (SekavaSamu @ 17 Jan 2013 17:32)
vai savuttomaks? ite imasin just 1500ml putken täytee ja sissää...

Vedä toiset perään. Ei tosta tuu ku vajarit ja vitutus. Muistan ajan ku pää oli niin älyämpärissä ku olla ja voi. Luulen, että 70% älystä on vieläkii siellä ämpärissä. Iha lystiä oli..
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 17 2013 08:45am
Quote (SK7 @ Jan 17 2013 03:39pm)
Vedä toiset perään. Ei tosta tuu ku vajarit ja vitutus.  Muistan ajan ku pää oli niin älyämpärissä ku olla ja voi. Luulen, että 70% älystä on vieläkii siellä ämpärissä. Iha lystiä oli..


tyhjästä on paha nyhjästä :(

oon tosissanu kelannu tota röökin lopettamista. Ainaku sytkään röökin kelaan, että miks vitus tätä imee ko maistuu
nii vitun pahalle ja tulee vaa ärtyseks. kai se pikkuhiljaa vähentämällä loppuu.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jan 17 2013 08:58am
Quote (SK7 @ Jan 17 2013 02:21pm)
No yhdys sanat ei ole vahvin osaamis alueeni. Joku luki häriö tai jotain. Koulussa meidän betonitekniikan opettaja joka sivutyönään opettaa vähä, sano kanssa et kirjottamine ei oo häne juttu et jos ette saa taulusta mitään selvää ni kysykää. Mut se ei kuulema oo estäny häntä lukemasta betonista niin paljon, että riittää suunnitelu pätevyydet betonin ja teräsbetonin kanssa suomessa mihin vaan.


:santa:

€: Onko Samu nykyään vähemmän mukava ja enemmän sekava :blink: ?

This post was edited by EasyCoolWin on Jan 17 2013 08:59am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 17 2013 08:59am
Quote (EasyCoolWin @ Jan 17 2013 03:58pm)
:santa:


mulla kans oli joskus luki härö mut se parani lääkkeil.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 18 2013 09:15am
Quote (SekavaSamu @ 17 Jan 2013 17:45)
oon tosissanu kelannu tota röökin lopettamista. Ainaku sytkään röökin kelaan, että miks vitus tätä imee ko maistuu
nii vitun pahalle ja tulee vaa ärtyseks.  kai se pikkuhiljaa vähentämällä loppuu.


Sellane voi vaan käydä et ku vähennät... Sanotaa, että poltat tupakan joka neljäs tunti. Se rupee "maistumaa" ja ajattelet et täähä on kiva. Ei mee ku muutama päivässä ja se jopa tuntuu jotenkin hyvältä ku polttaa. Mitä käy? Se tupakka (ne pari hassua päivässä) rupee muodostumaan tärkeäksi. Odotat että saat polttaa 30min päästä (3,5h on jo venattu). Jossain vaiheessa oot pahemmin koukussa niihin pariin ku ketju polttaja siihen ketjussa polttamiseen.

Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 18 2013 11:33am
Tänään opin koulussa seuraavan asian: Kun kuulet sanan "asiantuntija" voit todellakin hyvällä mielellä poistaa varmistimen aseesta.

Lujuusopin opettaja oli joululomalla lukenut WTC-salaliittoteorioista. Hän oli lukenut viidentoista "asiantuntuijan" lausunnon siintä mitä WTC tornille käy, kun siihen ajetaan lentokone sisään. Se että nämä viisitoista "asiantuntijaa" olivat ristiriidassa keskenään ei ollut se hauska osijo. Se että jokainen "asiantuntija" oli ristiriidassa itsensä kanssa oli jo naurettavaa!

Nämä viisitoista "asiantuntijaa" ovat yhdysvaltojen "johtavia" rakennesuunnittelijoita. "Ymmärtävät" omasta mielestään kaiken statiikasta, lujuusopista ja dynamiikasta. Nämä raportit olivat kirjoitettu englanniksi ( Hän myös opettaa rakennusalan ammattienglantia)
Go Back To Suomi Topic List
Prev18910111213Next
Add Reply New Topic New Poll