Quote (BebebBurns @ 17 Jan 2013 10:14)
tuntuu, että nikotiinigaten jälkeen trollauksen tasosi laiskistui huomattavasti olemattomiin tai sitten päätit alkaa troolailemaan puolustusmekanismina vasta nikotiinihommanjälkeenhmm
Toi edelline selitys voidaan käsittää monella tavalla, mutta yritin sanoa, että on ollut pakko muuttaa ajatusmaailmaa. Ei addikti pääse ongelmistaan jos ei aivoissa mitään tapahdu sillä saralla mitä siintä aineesta ajattelee. Siintä aineesta, joka addiktoi ja vie hengen. Omia sanomisia ja tekemisiä miun ei tarvii enää puollustella ja paikkailla. Sitä tulee nykyään väiteltyä vaikka mistä, mutta omat mielipiteensä on kyettävä myös kyseenalaistamaan tarvittaessa ja kuunneltava mitä toinen on asiasta mieltä. Miul on varaa olla väärässä ja jopa varaa myöntää kun olen väärässä. Enneku Jani kirjottaa "Jos jeesustelisit vaikka Demissä" ni vastaan: "En jeesustele vieläkään". Jos joku ajattelee, että koitan todistaa nyt jotain ni... En koita. Tuon vain ja ainoastaan omat mielipiteeni esille. Se sananvapaus taas.