d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mite Asunno > Ei Fittu Ulos
Prev1891011Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 20 2012 04:51am
Quote (Gastly @ Dec 20 2012 11:20am)
no jos tykkää kulkukoirist, saastast, petkuttamisest, sietämättömäst kuumuudest, itikoist ja taudeist ni on se kai aika hieno mesta


kaikki toi paska löytyy myös suomesta :DD mikä vittu siin o ku jengi on heti "ei vittu siel on itikoita ei sinne voi mennä, vähä ribbuliaki tulee parin ekan viikon aikana"
Tottakai sitä menee hetki vatsan ja muun ropan tottua uuteen.

Kaikki on loppupeleis kiinni siitä, miten asennoidut siihen paskaan mikä sun suuntaan on tulossa. itellä aina positiivinen asenne ni ei vituta mikään.

jos siel nyt joku vitun kulkukoira tulee kuseen sandaaleille, ei se oo mun mielestä syy sanoo et se on paska paikka.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 20 2012 05:12am
Quote (MukavaSamu @ Dec 20 2012 01:51pm)
kaikki toi paska löytyy myös suomesta :DD  mikä vittu siin o ku jengi on heti "ei vittu siel on itikoita ei sinne voi mennä, vähä ribbuliaki tulee parin ekan viikon aikana"
Tottakai sitä menee hetki vatsan ja muun ropan tottua uuteen.

Kaikki on loppupeleis kiinni siitä, miten asennoidut siihen paskaan mikä sun suuntaan on tulossa. itellä aina positiivinen asenne ni ei vituta mikään.

jos siel nyt joku vitun kulkukoira tulee kuseen sandaaleille, ei se oo mun mielestä syy sanoo et se on paska paikka.


no en oo suomes viel toistaseks saanu vesikauhua taikka tuberkuloosia
ja emt toi malariaki jääny viel kokematta

ne hurtat on salee oigeesti ikävämpi ongelma ku kusilammikko tossujen pääl

This post was edited by Gastly on Dec 20 2012 05:26am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 20 2012 06:35am
Quote (Gastly @ Dec 20 2012 12:12pm)
no en oo suomes viel toistaseks saanu vesikauhua taikka tuberkuloosia
ja emt toi malariaki jääny viel kokematta

ne hurtat on salee oigeesti ikävämpi ongelma ku kusilammikko tossujen pääl


eihän se nyt vittu tarkota et ne taudit saa jos sinne menee. Suomessakin on aivan vitusti tauteja, silti saan
vaan yhden tai 2 niist vuodessa.

ei meitsi olis menos mihenkää mis on vitusti populaa. tarkotus olis löytää joku halpa mesta mis budjaa jos luontoäiti on kusipää.

mikäli luontoäiti on mun kaveri, aattelin ihan teltalla himalajalla hengailla.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 20 2012 06:59am
onhan siellä vitusti liikaa ihmisiä ja kyllä ne taudit tarttuu helpommin ihmisten paljouden ja hygienian puutteen takia
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 20 2012 07:18am
Quote (Napi @ Dec 20 2012 11:57am)
en oo vielä päättäny. varmaa aluks vähä kiertelee siel sun tääl ja sit asettun aloilleni :)
irlantiin oon halunnu muuttaa aina. pitää vaa odottaa että siel alkaa talous kohota.

Quote (MukavaSamu @ Dec 20 2012 12:14pm)
kyl meitsikin lähtee tästä maasta heti ko on siihe mahollisuus. intiaan olis vitun hieno mennä.


hyvät setit varmasti, ite sen verran sosiaalisesti rajottunu atm ainakin ettei oo oikein ees vaihtoehtona toivoa

Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 20 2012 07:20am
kyllä se intia vaan vitun mahtava paikka on, kaikesta huolimatta. nimim. olen siellä ollut.

Täällä kun ikkunasta katson -20 asteiseen suomeen, pimeillä kaduilla ei näy ketään. Aika vitun synkkää.

Mielummin olisin Goalla paikallisten kanssa auringossa polttelemassa pilveä +30 asteessa.

Ei siellä intiassa tarvi kaupungeissa kokoajan hengata, jotka muuten on ihan vitun melusia, saastasia, paskasia, täynnä koiria yms... Luonnon helmaan vaan rannalle, vuokraa moottoripyörän ja jointti suussa ajelee vihreitä vuoristoteitä <3
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Dec 20 2012 07:26am
Quote (Pomppeli @ 20 Dec 2012 16:20)
kyllä se intia vaan vitun mahtava paikka on, kaikesta huolimatta. nimim. olen siellä ollut.

Täällä kun ikkunasta katson -20 asteiseen suomeen, pimeillä kaduilla ei näy ketään. Aika vitun synkkää.

Mielummin olisin Goalla paikallisten kanssa auringossa polttelemassa pilveä +30 asteessa.

Ei siellä intiassa tarvi kaupungeissa kokoajan hengata, jotka muuten on ihan vitun melusia, saastasia, paskasia, täynnä koiria yms... Luonnon helmaan vaan rannalle, vuokraa moottoripyörän ja jointti suussa ajelee vihreitä vuoristoteitä <3


nah ajelen vanhal corollalla -30 pakkases mis vitun kylmä pitki sliippoja teitä, sätkä huules ja kaljapullo toises kädes <3
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 20 2012 07:27am
Quote (Affii @ Dec 20 2012 03:26pm)
nah ajelen vanhal corollalla -30 pakkases mis vitun kylmä pitki sliippoja teitä, sätkä huules ja kaljapullo toises kädes <3



Ei sekää huono kuha käsijarru pelaa ja perä luisus !

Niin ja ens syksynä lähen taas intiaan, tai reppureisssuun, jossa intia on yks pakollinen paikka jossa pitää aikaa viettää.

This post was edited by Pomppeli on Dec 20 2012 07:30am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 20 2012 07:36am
miten hyvin intiassa pärää englannilla?
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 20 2012 07:40am
Quote (Napi @ Dec 20 2012 03:36pm)
miten hyvin intiassa pärää englannilla?


hyvin pärjää, lähestulkoon jokanen intialainen heppu osaa "peruskommunikointitaidot"
Go Back To Suomi Topic List
Prev1891011Next
Add Reply New Topic New Poll