Quote (Gastly @ Dec 20 2012 11:20am)
no jos tykkää kulkukoirist, saastast, petkuttamisest, sietämättömäst kuumuudest, itikoist ja taudeist ni on se kai aika hieno mesta
kaikki toi paska löytyy myös suomesta :DD mikä vittu siin o ku jengi on heti "ei vittu siel on itikoita ei sinne voi mennä, vähä ribbuliaki tulee parin ekan viikon aikana"
Tottakai sitä menee hetki vatsan ja muun ropan tottua uuteen.
Kaikki on loppupeleis kiinni siitä, miten asennoidut siihen paskaan mikä sun suuntaan on tulossa. itellä aina positiivinen asenne ni ei vituta mikään.
jos siel nyt joku vitun kulkukoira tulee kuseen sandaaleille, ei se oo mun mielestä syy sanoo et se on paska paikka.