d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitäs Vit... > Kulta Lukittu :d
Prev18910
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 18 2012 08:36am
Quote (Matroskin @ 18 Sep 2012 14:04)
Vaan kun multeistakaan ei aina tule mitään seurauksia vaikka myöntäiskin. Vissiin http://forums.d2jsp.org/images/i10.gif auttaa.

Jos vaan pikkuhiljaa myöntäisitte että moderointi on ihan mielivaltasta. On juttuja mitä ei saa tehä vaikka säännöt ei kiellä ja jotkut saa tehdä kiellettyjä juttuja.
Läpällä, kännissä, toistensa mokia peitellessään, powertrippaillessaan ja bisnesfiiliksissä moderoivat. Ei tää oo mikään puolueeton jumalainen oikeuslaitos.


tämähän on kuin suomen oikeuslaitos
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 18 2012 01:13pm
Doddi, tuli modelta vastaus, kokonaiset 35fg pitäis maksaa 4:stä eri scämmistä..

Huhhuh, en muista että fg olis ollu niin "arvokasta" tuolloin, että noin pieniä määriä scämmättii..


Pitänee ny keskustella ton repay moden kanssa jos siltä sais jtn valaistusta asiaan miks olen lukittu, mut eipä kyl paljoa kirpase jos noi maksaa poies.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 18 2012 01:32pm
trolololoo, joo-o sama linja jatkuu modeilla ku yritin udella millä hemmetin tekosyyllä ne mut toho linkkas, ignores kokonaan kysymyksen ja sano, että ei kertoa millon saan postioikeudet ennenku maksan... :)

noh, pitänee myyä koht jollekki 500k igg vs 35fg.

Mut hei, enhä ees pysty postiin sinne, ni miten teen topicin tonne trade foorumille?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Sep 18 2012 01:35pm
Quote (Posomies @ 18 Sep 2012 22:32)
trolololoo, joo-o sama linja jatkuu modeilla ku yritin udella millä hemmetin tekosyyllä ne mut toho linkkas, ignores kokonaan kysymyksen ja sano, että ei kertoa millon saan postioikeudet ennenku maksan... :)

noh, pitänee myyä koht jollekki 500k igg vs 35fg.

Mut hei, enhä ees pysty postiin sinne, ni miten teen topicin tonne trade foorumille?


duh... pyydä jotain tekemään se trade sun puolesta...
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 18 2012 01:39pm
Quote (Rocko @ Sep 18 2012 10:35pm)
duh... pyydä jotain tekemään se trade sun puolesta...


ei oo kavereita. :S

no ei, oottelen ny ton vastausta ja pyyän yhtä tuttuu bnp:n puolelta sendii sille sen 35fg, on velekaa atm pikkasen.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 18 2012 01:55pm
joo, melkeenpä paha trolli toi mode ja sen vastaukset...

no, on tullu jo selväks kyllä teiänki jakamien kokemusten/tarinoiden perusteella miten tää jsp toimii.

mut juu, asia hoidossa, joten saas nähä kauan tän avaamisessa sitte kestää.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Sep 18 2012 01:58pm
turha sun tota rueta maksamaan, et sä noita fygyjäs enää saa takasi
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 18 2012 02:23pm
Quote (Pavise @ Sep 18 2012 10:58pm)
turha sun tota rueta maksamaan, et sä noita fygyjäs enää saa takasi


en sen takia ookkaa maksamassa.

Iha vaa että pääsis postaileen muuallekki.
Go Back To Suomi Topic List
Prev18910
Add Reply New Topic New Poll