trolololoo, joo-o sama linja jatkuu modeilla ku yritin udella millä hemmetin tekosyyllä ne mut toho linkkas, ignores kokonaan kysymyksen ja sano, että ei kertoa millon saan postioikeudet ennenku maksan...

noh, pitänee myyä koht jollekki 500k igg vs 35fg.
Mut hei, enhä ees pysty postiin sinne, ni miten teen topicin tonne trade foorumille?