☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Diablo 3 Hardcore
Prev
1
8
9
10
11
12
13
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2753
Replies: 129
Track Topic
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#91
Sep 5 2012 06:58am
Quote (Rzi @ 5 Sep 2012 12:53)
mee sinne act 3. taitaa pelottaa liikaa
Voin mennä jos annat mulle kovan barbin ja munkin.
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#92
Sep 5 2012 07:01am
Quote (wani @ 5 Sep 2012 15:58)
Voin mennä jos annat mulle kovan barbin ja munkin.
nynny
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#93
Sep 5 2012 07:03am
Quote (wani @ Sep 5 2012 03:50pm)
Onks tääl ny ketää farmaan a1 tai a2, kaikki softit jo ripannu 8D
mulla on valmistumas munkki
hitaasti mut varmasti
emt onko siit kyl farmaa iha heti
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#94
Sep 5 2012 08:21am
Quote (hiivahirvio @ 5 Sep 2012 13:03)
mulla on valmistumas munkki
hitaasti mut varmasti
emt onko siit kyl farmaa iha heti
hyyvä, mullaki nyt barbi tulossa ku updatet wizulle vie liikaa omaisuutta
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#95
Sep 6 2012 05:44am
toimiiko dual wield munkit hcssa?
tekis mieli koittaa
e: toimi tai ei, koitan
millane oh ois hyvä?
This post was edited by hiivahirvio on Sep 6 2012 05:47am
Wanizky
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
1,767.00
#96
Sep 6 2012 05:49am
Quote (hiivahirvio @ 6 Sep 2012 11:44)
toimiiko dual wield munkit hcssa?
tekis mieli koittaa
e: toimi tai ei, koitan
millane oh ois hyvä?
kyllähän se toimii mut hommaat vaa lohia
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#97
Sep 6 2012 06:22am
Quote (wani @ Sep 6 2012 02:49pm)
kyllähän se toimii mut hommaat vaa lohia
ajattelin spiriteil pitää itteni elossa
eiks se nii ollu ettei sil oh dps oo mitää välii?
nakkipipo
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#98
Sep 7 2012 12:41pm
vois melkein alottaa munkin.
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#99
Sep 9 2012 08:28am
tappasko joku nm dippen mulle
mrc#2545
hiivahirvio
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold
:
641.12
#100
Sep 9 2012 04:03pm
sain ton dippetapon
paljo dualwield munkki vaatii lohia et pysyn elossa fernol
56 lvl nyt
vähä riskillä mennää ku pihistelen, ei viiti tuhlaa rahoja enne 60 :3
This post was edited by hiivahirvio on Sep 9 2012 04:04pm
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
8
9
10
11
12
13
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact