d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lukion Käyny Ihminen Jos Jää Työttömäksi > Koulun Jälkeen Ei Saa Työttömyyspvrahaa
Prev1891011Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 24 2012 10:13am
Quote (Rumilus @ 24 Aug 2012 16:29)
Pakko myöntää et kyl on :) itekin tehny duunia jo melkein kuutisen vuotta ja kyllä voin hyväl omal tunnol pyyhkiä perseeni seteleihini. Ei yhtäkään velkaa, asunto löytyy, auto löytyy, maksan laskut/verot/muut turhat paskat.


Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 24 2012 10:18am
Quote (hiivahirvio @ 23 Aug 2012 17:48)
kuiha rikas perhe sulla on
e: ja turha mutista et oisit eläny lainatta vuokralla opiskelijana ilman mitään tukee vanhemmilt koska sitä en purematta niele ^^


Been there, done that.
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 24 2012 10:48am
Quote (Rumilus @ Aug 24 2012 04:29pm)
Pakko myöntää et kyl on :) itekin tehny duunia jo melkein kuutisen vuotta ja kyllä voin hyväl omal tunnol pyyhkiä perseeni seteleihini. Ei yhtäkään velkaa, asunto löytyy, auto löytyy, maksan laskut/verot/muut turhat paskat.


mitä kerskuttavaa on siinä, mitä suurin osa ihmisistä tulee saavuttamaan?

Quote (hiivahirvio @ Aug 23 2012 05:48pm)
kuiha rikas perhe sulla on
e: ja turha mutista et oisit eläny lainatta vuokralla opiskelijana ilman mitään tukee vanhemmilt koska sitä en purematta niele ^^


lukion alussa on ehkä vähä niin ja näin, mut kyl on mahdollista ihan osa-aikasellakin duunilla
pikemminkin kyse siitä, kuinka paljon jaksaa tehdä

This post was edited by Ocen on Aug 24 2012 10:50am
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 24 2012 11:23am
Quote (Ocen @ Aug 24 2012 04:48pm)
mitä kerskuttavaa on siinä, mitä suurin osa ihmisistä tulee saavuttamaan?



lukion alussa on ehkä vähä niin ja näin, mut kyl on mahdollista ihan osa-aikasellakin duunilla
pikemminkin kyse siitä, kuinka paljon jaksaa tehdä


Tottakai mä tällä mädäntyneellä palstalla alan leijumaan ku mikäkin kukko tunkiolla, sitä valtaa ei multa kukaan ota pois, painu sinä randu vittuun täältä.
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 24 2012 11:26am
AMIKSET AVAUTUMAS TÄÄL :DD TEHKÄÄ "OIKEITA" SELLASII NIINKU TOSIÄIJIEN TÖITÄ :DD

T. LUKIOLAINEN
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 24 2012 11:27am
Quote (Exoduster @ Aug 24 2012 05:26pm)
AMIKSET AVAUTUMAS TÄÄL :DD TEHKÄÄ "OIKEITA" SELLASII NIINKU TOSIÄIJIEN TÖITÄ :DD

T. LUKIOLAINEN


Syntymäpäivä: May 9 1982

Täysin paikkaansa pitävä tieto.
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 24 2012 11:29am
Quote (Rumilus @ Aug 24 2012 08:23pm)
Tottakai mä tällä mädäntyneellä palstalla alan leijumaan ku mikäkin kukko tunkiolla, sitä valtaa ei multa kukaan ota pois, painu sinä randu vittuun täältä.


pahoittelen osumista arkaan kohtaan
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 24 2012 11:59am
Quote (Ocen @ 24 Aug 2012 20:29)
pahoittelen osumista arkaan kohtaan


Ehkä tämä topic pitäs lukottaa perjantai ilta ja tietää mitä tulevan pitää..
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 24 2012 12:01pm
Quote (Ocen @ Aug 24 2012 05:29pm)
pahoittelen osumista arkaan kohtaan


:mad:

Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 24 2012 12:30pm
Quote (Rumilus @ 24 Aug 2012 19:27)
Syntymäpäivä: May 9 1982

Täysin paikkaansa pitävä tieto.


Kuka idiootti tääl laittaa oikean syntymäajan????? :DD JOKU AMIS KYL TIETENKIN! :D:DDD
Go Back To Suomi Topic List
Prev1891011Next
Add Reply New Topic New Poll