Quote (Rumilus @ Aug 24 2012 04:29pm)
Pakko myöntää et kyl on

itekin tehny duunia jo melkein kuutisen vuotta ja kyllä voin hyväl omal tunnol pyyhkiä perseeni seteleihini. Ei yhtäkään velkaa, asunto löytyy, auto löytyy, maksan laskut/verot/muut turhat paskat.
mitä kerskuttavaa on siinä, mitä suurin osa ihmisistä tulee saavuttamaan?
Quote (hiivahirvio @ Aug 23 2012 05:48pm)
kuiha rikas perhe sulla on
e: ja turha mutista et oisit eläny lainatta vuokralla opiskelijana ilman mitään tukee vanhemmilt koska sitä en purematta niele ^^
lukion alussa on ehkä vähä niin ja näin, mut kyl on mahdollista ihan osa-aikasellakin duunilla
pikemminkin kyse siitä, kuinka paljon jaksaa tehdä
This post was edited by Ocen on Aug 24 2012 10:50am