d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev18910111241Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 1 2012 11:21am
Quote (Ilurai @ 31 Jul 2012 19:47)
Reppu ja kamat katoaa jos koittaa uida saarelle


Ei katoa jos on arma 2 beta patch käytössä.

Ottakaa mukaan Engine Parts, Main Rotor Assembly, Scrap Metal ja 5+ Jerry Can. Tuolla määrällä pääsette lentämään Kamyshovon laiturille josta löytyy tankkauspiste.

Member
Posts: 1,931
Joined: Apr 9 2009
Gold: 0.00
Aug 1 2012 01:29pm
Quote (BloodStream @ 1 Aug 2012 20:21)
Ei katoa jos on arma 2 beta patch käytössä.

Ottakaa mukaan Engine Parts, Main Rotor Assembly, Scrap Metal ja 5+ Jerry Can. Tuolla määrällä pääsette lentämään Kamyshovon laiturille josta löytyy tankkauspiste.


Palvelin jolla pelataan on yhden peliporukan "johtajista". Kuulemma palvelimen asetuksista voi vaihtaa tuota ja se on säädetty niin, että kamojen ei pitäisi kadota, mutta katoavat silti.
Respawnia odotellessa.

This post was edited by Ilurai on Aug 1 2012 01:30pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 1 2012 01:54pm
ei saatana repesin aika huolella! räiskäsin akm:llä keskellä jotain tuppukylää niin 40 zombii tulee jonossa mun päälle. 90% hetyprosentti. im just that good
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 2 2012 09:22am
Bussi, V3S (ruskea kuorma-auto), mönkijä, moottoripyörä, 3 traktoria, 4 polkupyörää

Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Aug 2 2012 09:49am
paljonko tää peli kustantaa?
vaikuttaa hyvältä
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Aug 2 2012 10:29am
Alotin just lataa.. Näyttää hubalt, duuni kaveri tais puhuu tost tänää.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 2 2012 10:34am
Quote (Paroni @ Aug 2 2012 06:49pm)
paljonko tää peli kustantaa?
vaikuttaa hyvältä


Itse en osta ennenkuin tulee standalone, taitaapi nimittäin lähiaikoina tulla, nyt oon testailly vähä "köyhien" versiolla tunnglen kautta, ja toimii ok, ja hyvä pelihän tuo on kun pari kertaa kuolee aluks ja oppii olemaan solid snake
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 2 2012 10:36am
Quote (Posomies @ Aug 2 2012 07:34pm)
Itse en osta ennenkuin tulee standalone, taitaapi nimittäin lähiaikoina tulla, nyt oon testailly vähä "köyhien" versiolla tunnglen kautta, ja toimii ok, ja hyvä pelihän tuo on kun pari kertaa kuolee aluks ja oppii olemaan solid snake


kerrokko lisää köyhien versiosta

onko ilmane? mistä saa?
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 2 2012 12:48pm
Quote (hiivahirvio @ Aug 2 2012 07:36pm)
kerrokko lisää köyhien versiosta

onko ilmane? mistä saa?


nooh, torrenttisivuston kautta vaan ja sitärataa, en vaan tiedä tän foorumin asenteesta wareen, niin ilmaisin asian erilailla.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 2 2012 01:49pm
Quote (Posomies @ Aug 2 2012 09:48pm)
nooh, torrenttisivuston kautta vaan ja sitärataa, en vaan tiedä tän foorumin asenteesta wareen, niin ilmaisin asian erilailla.


aahaa en tiennykkää et sitä voi pelaa yksinpelissä
tänks!
Go Back To Suomi Topic List
Prev18910111241Next
Add Reply New Topic New Poll