d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kesätyö! > Kannatti!
Prev18910111213Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Jul 2 2012 11:08am
4.2k tuli viime palkkaan )(::::::::)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 2 2012 11:19am
Quote (wani @ 2 Jul 2012 20:01)
MUT TOI ON SE JOKA ON VUOKRA JÄLKEE TILIL 8D


NO JÄÄ MULLEKI SE VERT
Member
Posts: 11,952
Joined: Sep 22 2005
Gold: 2,013.80
Jul 2 2012 02:13pm
pistäkää paremmaksi. 2 päivää kesän alussa töissä. lomaa viikko jäljellä. vuokrat, liput, laskut, autoverot yms maksettu. tilillä vielä tonni.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jul 2 2012 02:15pm
Quote (Spurgu @ 2 Jul 2012 22:13)
pistäkää paremmaksi. 2 päivää kesän alussa töissä. lomaa viikko jäljellä. vuokrat, liput, laskut, autoverot yms maksettu. tilillä vielä tonni.


millos oot viimeks pitäny lomia? :O
itellä nyt 4.7k tilil oottelemas et pääsee tos parin viikon pääst muuttamaan. lomat piti ikävä kyllä ottaa rahana :(
Member
Posts: 2,832
Joined: Apr 3 2008
Gold: 0.60
Jul 2 2012 02:20pm
Ja sehän on tän foorumin arvostetuin nörtti joka saa eniten sossulta rahaa liikkumatta kotoo mihkää?

Menkää ny vittu töihi.
Member
Posts: 11,952
Joined: Sep 22 2005
Gold: 2,013.80
Jul 2 2012 02:22pm
Quote (Paroni @ Jul 2 2012 10:15pm)
millos oot viimeks pitäny lomia? :O
itellä nyt 4.7k tilil oottelemas et pääsee tos parin viikon pääst muuttamaan. lomat piti ikävä kyllä ottaa rahana :(


lomia viimeksi pitänyt armeijassa. rahana tykkään ottaa itekki mutta pidin nyt vähän lomaa kun tunteja kertyny aika reippaasti. nyt taas alkaa eriste hommissa sesonki niin kovaa kiirettä. viime heinäkuu-tammikuu +250h/kk.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jul 3 2012 04:59am
Quote (Maggie @ 2 Jul 2012 23:20)
Ja sehän on tän foorumin arvostetuin nörtti joka saa eniten sossulta rahaa liikkumatta kotoo mihkää?

Menkää ny vittu töihi.


kyllähän sitä menis jos jonnekin otettais
Member
Posts: 496
Joined: Mar 20 2012
Gold: 0.01
Jul 3 2012 05:25am
3k/month ja kamppa, i rest my case
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Jul 4 2012 05:22am
Quote (Napi @ Jun 29 2012 04:39pm)
hieno kuukausipalkka :D
ite nostelen sossusta saman verran kuussa enkä tee hevonvittuukkaa
bääbää sulleekkii


Tämä
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 4 2012 05:26am
Quote (Pavise @ 2 Jul 2012 08:43)
:D:D:D: tällä hajosin

rupsu soittaa kaiketi jotaki rämpytintä


YLEENSÄ SE O SOITTANU SUUTAS :E
Go Back To Suomi Topic List
Prev18910111213Next
Add Reply New Topic New Poll