d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuvajutut
Prev18910111222Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 14 2012 06:12pm
Quote (BebebBurns @ 14 Aug 2012 19:02)
Four rooms imo mikään mahtava, joskin ihan hauska
ja tiiä sitten uskaltaako kattoa Reservoir Dogsia uudestaan :)

enpäs ookkaan nähnyt four roomsia, lisäsin joulupukin toivelistalle :)

seuraaks sä myös tv-ohjelmia vai ootko enenmmän elokuvamiehiä?

This post was edited by Napi on Aug 14 2012 06:12pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 15 2012 06:33am
Quote (Napi @ Aug 15 2012 02:12am)
enpäs ookkaan nähnyt four roomsia, lisäsin joulupukin toivelistalle :)

seuraaks sä myös tv-ohjelmia vai ootko enenmmän elokuvamiehiä?


ei tuu uusista oikein seurattua enää kuin muutamia komediasarjoja, entässää?
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 15 2012 08:56am
Quote (BebebBurns @ Aug 15 2012 03:33pm)
ei tuu uusista oikein seurattua enää kuin muutamia komediasarjoja, entässää?


ooks kattony sellasen ku black books? :D

siinä on toi bill bailey piruko se on hauska
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 15 2012 10:59am
Quote (hiivahirvio @ Aug 15 2012 04:56pm)
ooks kattony sellasen ku black books? :D

siinä on toi bill bailey piruko se on hauska


ekan jakson nähny kahesti, ihan lupaavalta vaikutti, mutta vaimo ei tykänny, joten jäi kattomatta. bill bailey lähinnä tuttu vaan QIstä

oisko suositella jotain muita brittisitcomeja? black adderin, monty pythonin ja couplingin lisäksi siis.

tuli just katottua n. viikossa kaikki The Peep Shown kaudet ja päälle That Mitchell and Webb Look, jeejee

This post was edited by BebebBurns on Aug 15 2012 11:00am
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 15 2012 11:07am
Quote (BebebBurns @ Aug 15 2012 07:59pm)
ekan jakson nähny kahesti, ihan lupaavalta vaikutti, mutta vaimo ei tykänny, joten jäi kattomatta. bill bailey lähinnä tuttu vaan QIstä

oisko suositella jotain muita brittisitcomeja? black adderin, monty pythonin ja couplingin lisäksi siis.

tuli just katottua n. viikossa kaikki The Peep Shown kaudet ja päälle That Mitchell and Webb Look, jeejee


9 out of ten cats
kato noi bill baileyn esiintymiset
garth marengi's dark place
father ted
it crowd

oon katellu kauhiana nuita ku on nuita brittikavereita mutta ei tuu tähän hätään muuta mielee

red dwarf :D

This post was edited by hiivahirvio on Aug 15 2012 11:10am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 15 2012 01:42pm
stroszek
martyrs
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 15 2012 01:54pm
Quote (hiivahirvio @ Aug 15 2012 07:07pm)
9 out of ten cats
kato noi bill baileyn esiintymiset
garth marengi's dark place
father ted
it crowd

oon katellu kauhiana nuita ku on nuita brittikavereita mutta ei tuu tähän hätään muuta mielee

red dwarf :D


9 out of ten kätsiä tullu katteltua ja it crowdia kokeiltua, vois kurkata noi muutkin

Quote (Gastly @ Aug 15 2012 09:42pm)
stroszek
martyrs


mainiot, herzog muutenkin kovis ja martyrs kai suosikki 2000-luvun kauhuelokuvista

This post was edited by BebebBurns on Aug 15 2012 01:56pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 15 2012 06:42pm
Hell on Earth (Niemandsland)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 16 2012 05:38am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 16 2012 05:59am
Quote (PMS @ Aug 16 2012 01:38pm)


mikäs siinä
Go Back To Suomi Topic List
Prev18910111222Next
Add Reply New Topic New Poll