d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Avoin Beta Tänä Viikonloppuna
Prev1891011Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Apr 22 2012 12:34pm
hahaha vittu miten paska peli 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

taitaa jäähä kauppaa

pelasin 5min
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
Apr 22 2012 12:36pm
Quote (SPUG @ Apr 22 2012 06:34pm)
hahaha vittu miten paska peli 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

taitaa jäähä kauppaa

pelasin 5min


1 softi vähemmän
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 22 2012 01:09pm
Quote (SPUG @ Apr 22 2012 08:34pm)
hahaha vittu miten paska peli 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

taitaa jäähä kauppaa

pelasin 5min


oot luultavasti tosi hieno mies ja varmasti kova panemaan
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Apr 22 2012 01:11pm
eihä tuo mun ripulikoneella pyöriny kauheen kummosesti. huonoimmilla asetuksillaki aika kuppasesti ja kuppasen näkönen. Pitää kehittää joku ratkasu. Pakko-ostos.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 22 2012 01:16pm
Quote (Iceheart @ Apr 22 2012 05:19pm)
Tietääkseni kyllä, Kyl veikkaan et lähtee 10++ tunnin maratooni heti servujen aukaamisesta. =P


joo, aika non-stoppima menee sitten, harmi vaan, että juuri tuona päivänä työkkäriaika : p.
onkohan toi mahdollinen 00.01 gmtnä.

This post was edited by BebebBurns on Apr 22 2012 01:16pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 22 2012 01:44pm
omalla paskakoneella pyörii 1280x720 vai mikäseoli mut 1900x1200 alkaa olemaa liian paha. anti-aliasing ja muut voi laittaa päälle tai high
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Apr 22 2012 02:05pm
joo 2-3hr tuli testattua ja tera open beta saman verran

kyllä diablo 3 voiton vei, vaikka vaikuttaa etten tule pelaamaan sitä juurikaan niin paljoa mitä d2 tuli tahkottua 1.09-1.10 aikoina

saapi nähdä ens viikonloppuna gw2 betan jos mmo-peli menis vaihtoo,


Terakin failas aika pahasti, mut varmasti potenttiaalia silläkin jos sitä pelais enemmän kun pari-kolme tuntia.


edit/ muijakin pelas tunnin / puoltoista monkkia ja oli vakuuttunut, et sitä vois tahkoa sillon tällöin.

This post was edited by ParaNoir1 on Apr 22 2012 02:07pm
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Apr 22 2012 02:16pm
Quote (BebebBurns @ 22 Apr 2012 22:09)
oot luultavasti tosi hieno mies ja varmasti kova panemaan


hienosta miehestä en tiedä, mutta panomies olen.

http://www.youtube.com/watch?v=19RwSlZaxxo
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 23 2012 11:23am
lystiähän se oli
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 23 2012 01:52pm
Quote (BebebBurns @ 23 Apr 2012 20:23)
lystiähän se oli


näin on näpyttimet
Go Back To Suomi Topic List
Prev1891011Next
Add Reply New Topic New Poll