Quote (Iceheart @ Apr 22 2012 05:19pm)
Tietääkseni kyllä, Kyl veikkaan et lähtee 10++ tunnin maratooni heti servujen aukaamisesta. =P
joo, aika non-stoppima menee sitten, harmi vaan, että juuri tuona päivänä työkkäriaika : p.
onkohan toi mahdollinen 00.01 gmtnä.
This post was edited by BebebBurns on Apr 22 2012 01:16pm