d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev18910111229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,576
Joined: Apr 20 2011
Gold: 43.74
Jan 19 2012 04:38pm
Eksyin tänne suomiosiolle nyt ekan kerran ja kuinka ollakkaan niin ensimmäinen topic minkä näen (ja mihin kirjoitan :blink: ) liittyy alpha uroksiin ja saliin. Ei muuten ole ensimmäinen kerta. Terve vaan kaikille.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jan 19 2012 05:23pm
Quote (sevlo @ 19 Jan 2012 21:16)
Tosta proteiinista mä en ole aivan varma, suurin osa lihasvaurioista, jotka syntyvät harjoitellessa korjaantuvat pääsääntöisesti levon aikana, eikä heti treenin jälkeen. Asiaa on puolesta sekä vastaan, ja useimmiten käytetään koska ruoasta ei meinaa saada riittävästi.


Yleensä reenin jälkeen oottelen tunnin ennekun syön ja sitä ennen käyn saunassa rentoutumassa varsinkin näin talvisin. Ei vaan meinaa oikeen keretä lepäämään missään välissä ku niin paljo koulujuttuja ym.. Kohta kyllä helpottaa senkin osalta. :)

Pitäs varmaan joltain ravitsemusexpertiltä / kehonrakentajilta kysellä noita ravintoaineiden hyötyjä vai onko kaikki vaan kaloreista kiinni..
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 19 2012 05:46pm
Quote (Kyklone @ 20 Jan 2012 00:38)
Eksyin tänne suomiosiolle nyt ekan kerran ja kuinka ollakkaan niin ensimmäinen topic minkä näen (ja mihin kirjoitan  :blink: ) liittyy alpha uroksiin ja saliin. Ei muuten ole ensimmäinen kerta. Terve vaan kaikille.

eihän tässä mistään alfoista puhuta, vaan kuntosalista


Quote (Give @ 19 Jan 2012 19:38)
Mite muute suhtaudutte noihin kaupan valmiisiin palautusjuomiin (Gatorade,Dexal ym.) ?

Ps. tein aika mättöö tänää ja vetäsin naamariin:

400g jauhelihaa
4 kananmunaa
200g soijapapuja

ite en diggaile, maksaa melkein 6€/litra, maistuvat pahalta

This post was edited by Napi on Jan 19 2012 05:47pm
Member
Posts: 1,749
Joined: Nov 28 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 19 2012 06:20pm
Quote (Playrasia @ 19 Jan 2012 20:21)
Syökää pojat rahkaa.


ja raejuustoa
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jan 25 2012 05:38am
Tuli LentoRUK:sta kirje, jossa ohjeistavat lihaskuntotestiä:

Vatsalihastesti 60sekuntia

Selkälihastesti 60sekuntia

Etunojapunnerrus 60sekuntia

Käsikohonta (leuanveto) 60sekuntia

Vauhditon pituushyppy 2 yritystä (parempi huomioon)

Tietääkö kukaan minkälaisia suorituksia tuolla porukka vetää? Meinaan, leuanveto on vähän sellanen laji missä en oikee pärjää.. Ja puhelimessa sanoivat että on kuntopyörätesti kanssa, muttei täällä mitään mainintaa siitä ole..

Ps. ens viikko salilta huilia, parempi palauttaa elimistöä välillä kunnolla. :)
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 25 2012 05:44am
Quote (Give @ 25 Jan 2012 13:38)
Tuli LentoRUK:sta kirje, jossa ohjeistavat lihaskuntotestiä:

Vatsalihastesti 60sekuntia ~ 50-60

Selkälihastesti 60sekuntia ~ 60-90

Etunojapunnerrus 60sekuntia ~ 50-60

Käsikohonta (leuanveto) 60sekuntia ~ +20

Vauhditon pituushyppy 2 yritystä (parempi huomioon) ~ ???

Tietääkö kukaan minkälaisia suorituksia tuolla porukka vetää? Meinaan, leuanveto on vähän sellanen laji missä en oikee pärjää.. Ja puhelimessa sanoivat että on kuntopyörätesti kanssa, muttei täällä mitään mainintaa siitä ole..

Ps. ens viikko salilta huilia, parempi palauttaa elimistöä välillä kunnolla. :)



Heittäisin jotai tollasta :D ( ihan puhas arvio !!! )

vauhdittomasta pituudesta en osaa yhtää hahmottaa, et mitä se vaatis mut nää " arvosanat" et minkä missäkii osiossa saa milläkin tuloksella löytyy EHKÄ netistä. En oo varma. Mutta jollai : Hyvä - Kiitettävä tasolla ainekii pitäs päässä.

e: Ja tuskin se yhtee suorituksee kusee et jos leuvavedossa et pärjää mut kaikki muu menee tasolla : Hyvä - Kiitettävä, ni en usko että siihe kaatuu, tosin riippuu ihan muitten tuloksista :D

This post was edited by soppamies on Jan 25 2012 05:47am
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jan 25 2012 05:49am
Quote (soppamies @ 25 Jan 2012 13:44)
Heittäisin jotai tollasta :D ( ihan puhas arvio !!! )

vauhdittomasta pituudesta en osaa yhtää hahmottaa, et mitä se vaatis mut nää " arvosanat" et minkä missäkii osiossa saa milläkin tuloksella löytyy EHKÄ netistä. En oo varma. Mutta jollai : Hyvä - Kiitettävä tasolla ainekii pitäs päässä.


Ei mee kyl millää 20 leuanvetoo. :( Mut kyl mä noissa muissa pärjään.. Ps. eiks tuo 60 punnerrusta minuuttii oo aika wat??? :-----------D Ja netistä sen verran löysin että olis 3,5w / kg poljettava, eli mun painolla n. 16min..

// Sanoivat etteivät etsi huippu-urheilijan kuntoa, mutta kyl tuo miusta alkaa olee jo..

This post was edited by Give on Jan 25 2012 05:50am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 25 2012 05:53am
Quote (Give @ 25 Jan 2012 13:49)
Ei mee kyl millää 20 leuanvetoo. :( Mut kyl mä noissa muissa pärjään.. Ps. eiks tuo 60 punnerrusta minuuttii oo aika wat??? :-----------D Ja netistä sen verran löysin että olis 3,5w / kg poljettava, eli mun painolla n. 16min..

// Sanoivat etteivät etsi huippu-urheilijan kuntoa, mutta kyl tuo miusta alkaa olee jo..


Nii no toi etunojapunnerrus 50-60 toistoo / 60 sec on aika huippu kuntoo mut veikkaan tollasta :D Voin olla kyllä väärässä. ittellä menee ehk jotai 40 - 45 max XD

e: No johokii noihiku tähtäät ni pitäs ainekii kuntotesti läpästä :--D

This post was edited by soppamies on Jan 25 2012 05:54am
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jan 25 2012 09:25am
Quote (soppamies @ Jan 25 2012 01:53pm)
Nii no toi etunojapunnerrus 50-60 toistoo / 60 sec on aika huippu kuntoo mut veikkaan tollasta :D Voin olla kyllä väärässä. ittellä menee ehk jotai 40 - 45 max XD

e: No johokii noihiku tähtäät ni pitäs ainekii kuntotesti läpästä :--D


Mun intti aikana yks skaiffari vetäs 120/minuutti, mut tais vedellä jotain nappejakin :D
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 25 2012 12:04pm
Quote (soppamies @ Jan 25 2012 01:53pm)
Nii no toi etunojapunnerrus 50-60 toistoo / 60 sec on aika huippu kuntoo mut veikkaan tollasta :D Voin olla kyllä väärässä. ittellä menee ehk jotai 40 - 45 max XD

e: No johokii noihiku tähtäät ni pitäs ainekii kuntotesti läpästä :--D


Eipä toi nyt mikään ihmeellinen tulos ole. Ei tosiaan haeta mitään puhtaita rinta lattiaan punnerruksia. Tais olla, että kun kädet käy yli 90 asteen kulmassa niin hyväksytään. Kyllähän tollasia 60 toistoa minuuttiin hosuu.
Go Back To Suomi Topic List
Prev18910111229Next
Add Reply New Topic New Poll