d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~ Topic Per Ladder Slasher ~
Prev18910111255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Sep 19 2011 07:52am
Quote (SPUG @ 19 Sep 2011 15:37)
vituttaa tollane "guardian is bad" vaikka viimeset 15lvl menny iha hyvi 350avg healeilla.. sit ne käy valittaa jostai damagesta ko tee yhtää damagee, sit lähin pois ja nyt tuli messagee "come back" -_-


guardian on paska. turhaa int pojojen stattausta. magella saa enemmän healii kun base int korkeempi ~~

ja sillä +10 str ei oikeesti tee yhtää lämää suuremmil lvl jos ei ole str statannu vaan on full int niinko healerit yleensä onkin

l2p ja sen jälkee pätee tänne
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Sep 19 2011 07:57am
Quote (MikkoU @ Sep 19 2011 03:52pm)
guardian on paska. turhaa int pojojen stattausta. magella saa enemmän healii kun base int korkeempi ~~

ja sillä +10 str ei oikeesti tee yhtää lämää suuremmil lvl jos ei ole str statannu vaan on full int niinko healerit yleensä onkin

l2p ja sen jälkee pätee tänne


:D kyä mää tolla lvl40 56ee healilla vetelin paremmi ko monet maget lvl55 70ee healeilla viime climbissä.

ja siis se meinas mua, et oon paska, vaikkakin ilman mua ne ois siin vaihees ollu 10lvl pienempiä ko niil ei ollu healerii, ja mun healit riitti helvetin hyvi ko ei menny ees puoliakaan manasta lvl aikana :D
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Sep 19 2011 08:00am
Quote (SPUG @ 19 Sep 2011 16:57)
:D kyä mää tolla lvl40 56ee healilla vetelin paremmi ko monet maget lvl55 70ee healeilla viime climbissä.

ja siis se meinas mua, et oon paska, vaikkakin ilman mua ne ois siin vaihees ollu 10lvl pienempiä ko niil ei ollu healerii, ja mun healit riitti helvetin hyvi ko ei menny ees puoliakaan manasta lvl aikana :D


56ee :----D

mjoohh, kyl se siitä kasvaa joskus. healiin kannattaa oikeesti panostaa jos on healer, muute tulee monoa. ite vedin jollain XIII 120ee focused healilla
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Sep 19 2011 08:02am
Quote (MikkoU @ Sep 19 2011 04:00pm)
56ee :----D

mjoohh, kyl se siitä kasvaa joskus. healiin kannattaa oikeesti panostaa jos on healer, muute tulee monoa. ite vedin jollain XIII 120ee focused healilla


toi mun lvl40 56ee heal vastas ~150-160ee healia samalla levulla jos mulle tulee 100+ hm kamoista? :O

ja just ostin lvl55 66ee healin millä saan ~600heal avg

This post was edited by SPUG on Sep 19 2011 08:03am
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Sep 19 2011 08:34am
Quote (SPUG @ 19 Sep 2011 17:02)
toi mun lvl40 56ee heal vastas ~150-160ee healia samalla levulla jos mulle tulee 100+ hm kamoista? :O

ja just ostin lvl55 66ee healin millä saan ~600heal avg


ei perkele näitten alottelijoiden kanssa.

1. aluks kato ittelles se 100ee heali ja sit vasta noita hm kamoja. hm ei vaikuta läheskää nii paljoa kun ee

tai no siis kaikki on suhteellista mut ee tulee halvemmaks koska sit sulla voi olla jotain kämäsiä muita kamoja, esim mana robea tai muuta.

2. sillä ei ole mitään väliä paljonko heal antaa healia, ostit lähes samanlaisen healin kun entinen on. paitsi nyt sulla on paljon epämääräsempi heali,
kun healaat sen 600 kerralla (entä jos sun täytyy heala itteäs, se on silti se 600 kerral jolloin osa menee hukkaan?)

mielummin low lvl high ee, jolloin saat hyvän heal:mana ration. mana kyl loppuu lähes poikkeuksetta aina, varsinkin korkea lvl. esim lvl 45 heal 100ee riittää hyvin (olettaen et eturivil on armorit kunnos)

This post was edited by MikkoU on Sep 19 2011 08:35am
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Sep 19 2011 12:17pm
Quote (MikkoU @ Sep 19 2011 04:34pm)
ei perkele näitten alottelijoiden kanssa.

1. aluks kato ittelles se 100ee heali ja sit vasta noita hm kamoja. hm ei vaikuta läheskää nii paljoa kun ee

tai no siis kaikki on suhteellista mut ee tulee halvemmaks koska sit sulla voi olla jotain kämäsiä muita kamoja, esim mana robea tai muuta.

2. sillä ei ole mitään väliä paljonko heal antaa healia, ostit lähes samanlaisen healin kun entinen on. paitsi nyt sulla on paljon epämääräsempi heali,
kun healaat sen 600 kerralla (entä jos sun täytyy heala itteäs, se on silti se 600 kerral jolloin osa menee hukkaan?)

mielummin low lvl high ee, jolloin saat hyvän heal:mana ration. mana kyl loppuu lähes poikkeuksetta aina, varsinkin korkea lvl. esim lvl 45 heal 100ee riittää hyvin (olettaen et eturivil on armorit kunnos)


mulla ei oo varaa 100ee healiin? ja ei mulla kyllä lopu manat ko healaa fiksusti (esim jättää healaamatta ku lvl tulos etc) :)
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Sep 19 2011 02:20pm
kohta kolmas mq :) ja sit 16lvl ja neljäs :D

huhu
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Sep 19 2011 03:25pm
JEEES :D 1/3 :D
Member
Posts: 1,931
Joined: Apr 9 2009
Gold: 0.00
Sep 20 2011 03:50am
Quote (SPUG @ 20 Sep 2011 00:25)
JEEES :D 1/3 :D


gz
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Sep 20 2011 08:35am
Quote (SPUG @ 19 Sep 2011 21:17)
mulla ei oo varaa 100ee healiin? ja ei mulla kyllä lopu manat ko healaa fiksusti (esim jättää healaamatta ku lvl tulos etc) :)


no ei varmaa olekkaan jos kokoajan jotain paskaa kamaa ostat

sul on jo 5 mq pistettä myyty, mihin se rahaa oikee menee? ei ne healit paljoa maksa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev18910111255Next
Add Reply New Topic New Poll