d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev18910111228Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Jun 4 2011 04:26pm
ha jea alkaa kyllästyttää eniveis tehä tyyliin jääkaapista kaikki irrallaan oleva pannulle ja pannulta turpaan

kyllä se varmaa sutjaantus mutta ei taho ikinä löytyä motivaatiota alkaa tekemää mittää hienoa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 4 2011 04:29pm
Quote (pristine @ 5 Jun 2011 00:55)
näin mää oon tehny tähänki asti, ei moitteita
mutta ois kiva tehä tollasia mitä jengi tänne ilmottaa

jotai tähän tyylii:

häränpierusufflé helmisen raikkaalla kesäkurpitsalla höystettyä marinaadibanaania sekä jälkiruoaksi monicêpiérin kuuluisa banaanikakku


:D ja sit kans rillaaminen näin kesäsin on suht helppoa. jos vaa varaa ostaa rillattavat :cry:

This post was edited by Rzi on Jun 4 2011 04:30pm
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 4 2011 05:06pm
ei jaksa postaa kuvaa kyl nyt. viimeks tosiaan tuli syötyö viljapossun fileepiffei. oli herkkua
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Jun 5 2011 06:41am


Mun normaali päivällinen dieetin aikana :) kanasalaatti, missä vähän maissia, perussalaatti muuten ja sit purkillinen ananasta

This post was edited by Tricktrick on Jun 5 2011 06:43am
Banned
Posts: 4,094
Joined: Sep 25 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 5 2011 08:24am
Quote (Tricktrick @ Jun 5 2011 03:41pm)
http://oi53.tinypic.com/33fghn7.jpg

Mun normaali päivällinen dieetin aikana :) kanasalaatti, missä vähän maissia, perussalaatti muuten ja sit purkillinen ananasta


mikä vitu dietti? ootko joku homo?
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Jun 5 2011 09:29am
Quote (WPPK @ 5 Jun 2011 17:24)
mikä vitu dietti? ootko joku homo?


vähän atkinsonin tyylinen ja en ole homo. sä taidat olla B) sitä paitsi, toi on ihan helvetin hyvää.
Banned
Posts: 4,094
Joined: Sep 25 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 5 2011 09:31am
Quote (Tricktrick @ Jun 5 2011 06:29pm)
vähän atkinsonin tyylinen ja en ole homo. sä taidat olla B) sitä paitsi, toi on ihan helvetin hyvää.


atkinsonin dietti on pelkkä lihadietti?
Member
Posts: 29,145
Joined: Oct 28 2005
Gold: 606.99
Warn: 10%
Jun 5 2011 10:56am
Quote (WPPK @ 5 Jun 2011 17:31)
atkinsonin dietti on pelkkä lihadietti?


ei. atkinssonin dietillä et vaa saa syyä hiilareita yhtää, tai mahollisimma vähä. eli kyl sä voit esim suolakurkkua syödä kans.
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Jun 5 2011 10:29pm
Quote (simppeli1 @ 5 Jun 2011 19:56)
ei. atkinssonin dietillä et vaa saa syyä hiilareita yhtää, tai mahollisimma vähä. eli kyl sä voit esim suolakurkkua syödä kans.


indeed. ei pastaa, perunaa, riisejä pääosin. aamulla on vaa pakko syödä puuroa että saa päivän kuidut jostakin :- ( vihanneksista jne vähä vaikee kuituja saada :D
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2011 11:51pm
Quote (WPPK @ Jun 5 2011 04:24pm)
mikä vitu dietti? ootko joku homo?



eipä trick oon näyttäny homolta kun muutamat kerrat irl nähny xD

ja sattuu olee porukoitten naapuriki.
Go Back To Suomi Topic List
Prev18910111228Next
Add Reply New Topic New Poll