d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 1 > Keskustelua Klassikosta 90-luvulta
Prev18910111214Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,335
Joined: Jun 5 2009
Gold: 2,605.00
Apr 10 2011 06:14am
saako tätä diablo 1 windows modeen
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 11 2011 04:48am
Quote (Kaur @ 10 Apr 2011 14:14)
saako tätä diablo 1 windows modeen


in soviet Russia.. windowsin saa diablo modeen.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 11 2011 12:46pm
Quote (Rantsu @ 11 Apr 2011 13:48)
in soviet Russia.. windowsin saa diablo modeen.


oisko muuten helvetin makee
winukka diablo mode
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 11 2011 12:57pm
Quote (Paroni @ 11 Apr 2011 20:46)
oisko muuten helvetin makee
winukka diablo mode


Virhepainalluksesta tulis ilmoitus "Cannot cast that here".. RESTART olis RESURRECT..
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
Apr 11 2011 12:58pm
VITTU. SYNNYIN VAST 99
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 11 2011 01:02pm
Quote (Iceheart @ 11 Apr 2011 20:58)
VITTU. SYNNYIN VAST 99


Olet 12 ja mitä tämä on? Olet nuorempi, kuin Diablo :o
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
Apr 11 2011 01:03pm
Quote (Rantsu @ Apr 11 2011 07:02pm)
Olet 12 ja mitä tämä on? Olet nuorempi, kuin Diablo :o


Vittu mitä paskaa!!
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 12 2011 03:49am
kaikki pelit alkaa menee päin mätyä kiitos hakkereitten..

mut ens kuussa Duken nukem @ xbox360 :thumbsup:
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jun 12 2011 02:09pm
Kaivoin edellisestä, sulkeutuneesta Diablo 1 topicista kertakaikkiaan aivan järkyttävää materiaalia:




Quote (Melodica @ 31 Aug 2009 09:54)
en oo ees nähnyt semmoista :P


Quote (MikkoU @ 31 Aug 2009 14:14)
e ikinä ees pelannu.

olis kyl cd keys et vois pelaa.


Quote (_Mork_ @ 31 Aug 2009 10:37)
en oo koskaan koneella pelannu
ainoastaan pleikkarilla xD
ja sitä tuli tahkottua PALJON
mutta en omista enään
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 12 2011 03:55pm
Quote (Rantsu @ 12 Jun 2011 23:09)
Kaivoin edellisestä, sulkeutuneesta Diablo 1 topicista kertakaikkiaan aivan järkyttävää materiaalia:


:fume:
Go Back To Suomi Topic List
Prev18910111214Next
Add Reply New Topic New Poll