Kaivoin edellisestä, sulkeutuneesta Diablo 1 topicista kertakaikkiaan aivan järkyttävää materiaalia:
Quote (Melodica @ 31 Aug 2009 09:54)
en oo ees nähnyt semmoista

Quote (MikkoU @ 31 Aug 2009 14:14)
e ikinä ees pelannu.
olis kyl cd keys et vois pelaa.
Quote (_Mork_ @ 31 Aug 2009 10:37)
en oo koskaan koneella pelannu
ainoastaan pleikkarilla xD
ja sitä tuli tahkottua PALJON
mutta en omista enään