Quote (BebebBurns @ 16 Apr 2011 21:29)
K-Pax tullut nähtyä myös 13-14 -vuotiaana (ainoa kerta). Silloin tuntui ainakin simppeliltä ihan katseltavalta elokuvalta ~4+/10
The Jacketin kävin kattelemassa teatterikierroksella, silloin tykkäsin jonkin verran, mutta veikkaan, etten välittäisi enää pahemmin.
Ilmeisesti sadistinen lääkäri tunki tyypin aina ruumishuoneen lokeroon, jossa tyyppi sai kauheita episodeja ja lopulta matkusti ajassa.