d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lucid Dreaming
Prev18910111218Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 3,560.00
Jul 17 2011 02:41pm
Quote (tinblo @ Jun 15 2010 06:10pm)
Tuli unista mieleen onko ketää teist ammuttu unissa?
Joskus näen semmosta unta et on joku "peli" tai jotain, sit mut ammutaan ja se alkaa alusta ja alusta.
Se viel tuntuu ihan "aidolta".
Sattuu niin vitusti sit avaan silmät, ja nukahan uudestaan. Joskus aina alkaa heti alust sama skeida :/

ON MONTA KERTAA EIKÄ OO OLLU MIKÄÄ ''PELI'' KYSEESSÄ. YLEENSÄ MEINAAN PASKOO HOUSUU JOS JOKU AMPUU MUT UNES.
Member
Gold: 23.47
Jul 17 2011 02:58pm
Quote (OpO @ Jul 17 2011 09:41pm)
ON MONTA KERTAA EIKÄ OO OLLU MIKÄÄ ''PELI'' KYSEESSÄ. YLEENSÄ MEINAAN PASKOO HOUSUU JOS JOKU AMPUU MUT UNES.

ite näin just unta yks ilta et mua ammuttiin yhteensä 12 kertaa ja leikattiin voimapihdeillä 2 sormee pois.

sen jälkee mut poltettiin. en kuitenkaa ollu peloissani missää vaiheessa... en oikee muista millon viimeks olisin herääny "paiajaisen" takia.

Kerran 1 lucidi oli aika creepy, mutta aamulla oli sellane fiilis et "vitun siisti uni"

E: aika rauhallinen olo tuli tosta pujoteestä. saa nähä vaikuttaako uniiin mitenkää kohta meen nukkumaa

"Pujoa on sanottu 'noitien yrtiksi', koska pujojuoman nauttiminen tai savun henkäily muuntaa tietoisuuden tilaa. Pujo avaa portit toisiin todellisuuksiin ja vie porteista läpi; paras ajankohta tähän on juhannusaattona.
Tuoksu on maagista: se edistää paranormaaleja kykyjä, selvänäköä, selväunia ja astraaliprojektioita. Tuoksu hiljentää tietoisen mielen ja herättää syvän tietoisuuden. Herätät paranormaalin tietoisuutesi,
kun hengität tuoreiden, murskattujen pujonlehiten tuoksua visualisoiden. Syvästä tietoisuudesta kumpuavia unia nähdäksesi henkäile tuoksua juuri ennen nukahtamista."

This post was edited by MukavaSamu on Jul 17 2011 02:59pm
Member
Gold: 0.00
Jul 17 2011 02:59pm
Onko kukaan kuullut väitettä, jonka mukaan unissa ei voi jostain syystä juosta?

Ja ampumisista, juuri näin vähän aikaa sitten, että mua ammuttiin selkään. Koskettuani siihen kohtaan, siihen sitte "sattui". Oli kyl aika repaleista, monta "eri" unta tuli nähtyy sinä yönä.

This post was edited by sevlo on Jul 17 2011 03:01pm
Member
Jul 17 2011 03:00pm
Quote (sevlo @ Jul 17 2011 09:59pm)
Onko kukaan kuullut väitettä, jonka mukaan unissa ei voi jostain syystä juosta?

en kyl oo kuullu. ite yleensä lucideissa juoksen 4 raajalla. tulee jotenki eeppinen fiilis. tai sit vaan loikin pitkiä loikkia.

kyl juokseminenki itellä onnistuu sekä lucideissa, että normaaleissa unissa
Member
Gold: 0.00
Jul 17 2011 03:01pm
Quote (MukavaSamu @ 18 Jul 2011 00:00)
en kyl oo kuullu. ite yleensä lucideissa juoksen 4 raajalla. tulee jotenki eeppinen fiilis. tai sit vaan loikin pitkiä loikkia.

kyl juokseminenki itellä onnistuu sekä lucideissa, että normaaleissa unissa

Jooh, iteki joskus juossu neljäl raajal, tuntuu niin perkeleen vauhdikkaalt ja sitä miettii, et miksei koskaan ennen hoksannu...^^
Sit kaikkii kummallisii tapoi lentää, surfaa jollai tyynyl ilmas otettua vauhtia juoksusta... tai sit heiluttelemal käsivarsii, on ne kummia.

Mietin vaa et just olin nähny unta, jossa juoksin (juuri se missä ammuttiin), ja mun tuttu sanoi kuulleensa, että juoksu on jostain neurologisist syist mahdotonta tjsp.

Quote (Paroni @ 18 Jul 2011 00:03)
kauanko mahtaa mennä ennen kuin näkee lucid unen?
meinaan jos on harjoitellut kyseistä asiaa, itse yrittän jo tovin

En tiedä, itse oon nähny niitä jo ajat, kuullu selkounista ensimmäistä kertaa joku vuosi sitten. Lomalla niit on tullu nähtyä tiuhaan tahtiin. Yleensä selkounet painottuu tuonne aamuun, jolloin heräilen aina aika ajoin. Tuntuu puolivalvetilalta.

This post was edited by sevlo on Jul 17 2011 03:07pm
Member
Gold: 5,830.00
Jul 17 2011 03:03pm
Member
Jul 17 2011 03:04pm
Quote (sevlo @ Jul 17 2011 10:01pm)
Jooh, iteki joskus juossu neljäl raajal, tuntuu niin perkeleen vauhdikkaalt ja sitä miettii, et miksei koskaan ennen hoksannu...^^
Sit kaikkii kummallisii tapoi lentää, surfaa jollai tyynyl ilmas otettua vauhtia juoksusta... tai sit heiluttelemal käsivarsii, on ne kummia.

Mietin vaa et just olin nähny unta, jossa juoksin (juuri se missä ammuttiin).

lentäminen oli alkuun tosi hienoo. nykyään kiipeen mielummin seiniä pitkin tai sit

loikin vaan pitkiä loikkia. jos menis tossa 15min päästä nukkumaa ni näkis vähä vaikutuksia.
Quote (Paroni @ Jul 17 2011 10:03pm)

riippuu ihan siitä, millä asenteella niitä harjotat. Ite onnistuin parin ekan viikon aikana.

sit sen jälkee ollu sellasii satunnaisia, mutta en niit niin hirveesti oo ees harjottanu. nyt tosissaan

pitäs alottaa taas

This post was edited by MukavaSamu on Jul 17 2011 03:05pm
Member
Jul 17 2011 03:07pm
Quote (MukavaSamu @ 18 Jul 2011 00:04)
lentäminen oli alkuun tosi hienoo. nykyään kiipeen mielummin seiniä pitkin tai sit

loikin vaan pitkiä loikkia. jos menis tossa 15min päästä nukkumaa ni näkis vähä vaikutuksia.

riippuu ihan siitä, millä asenteella niitä harjotat. Ite onnistuin parin ekan viikon aikana.

sit sen jälkee ollu sellasii satunnaisia, mutta en niit niin hirveesti oo ees harjottanu. nyt tosissaan

pitäs alottaa taas

aika regulaari asenne, halua ois tietenki nähä sellasta
millanen sit pitäs olla? onks sil sit jotai vaikutusta asiaa? :O
Member
Jul 17 2011 03:11pm
Quote (Paroni @ Jul 17 2011 10:07pm)
aika regulaari asenne, halua ois tietenki nähä sellasta
millanen sit pitäs olla? onks sil sit jotai vaikutusta asiaa? :O

no jos teet reality checkei, niin et tee niitä sillai hälläväliä asenteel "hmm onkohan tää unta" vaan koitat

oikeesti keskittyä siihen juttuun. ite en noita Reality checkei tee, ne ei oikee toimi mulla.

itellä toimii parhaiten tuo DILD tekniikka.

pari kertaa WILD onnistunu kanssa

E: meen nukkumaan nyt. Lukasen topiccia huomenissa

This post was edited by MukavaSamu on Jul 17 2011 03:12pm
Member
Jul 17 2011 03:16pm
Quote (MukavaSamu @ 18 Jul 2011 00:11)
no jos teet reality checkei, niin et tee niitä sillai hälläväliä asenteel "hmm onkohan tää unta" vaan koitat

oikeesti keskittyä siihen juttuun. ite en noita Reality checkei tee, ne ei oikee toimi mulla.

itellä toimii parhaiten tuo DILD tekniikka.

pari kertaa WILD onnistunu kanssa.

mulla on itseasiassa onnistunu tuo wild aika useesti elämän aikana tosin ei yhtään tietoisesti
nään yleensä samaa unta mis on helvetisti kaikkii kuvioita, väreilyä ja samanaikaisesti pehmeitä ja kovia pintoja <-- tätä on vähän hankala selittää
aluks heräsin miltei heti noista ku ne on kohtuu epämukavia, nykyään jään välil tarkastelemaa niit kummia kuvioita mut sit ku on liian epämukavaa ni yleensä herään esim "potkuun" eli siihen putoamisen tunteesee
Go Back To Suomi Topic List
Prev18910111218Next
Add Reply New Topic New Poll