d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nuuska
Prev18910111269Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 10 2010 09:32am


tämä siis niille, ketkä vain eivät osaa.

/e: ja joojoo "wanha" -.-

This post was edited by Jolli1 on Mar 10 2010 09:32am
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 10 2010 09:35am
sitte tämmöne kansainväline kyssäri: kummalla puolella pidätte nuuskaa? vai molemmilla? ehkä ylhäällä ja alhaalla,vasemmalla että oikealla?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Mar 10 2010 09:44am
Quote (Jolli1 @ 10 Mar 2010 17:32)
http://www.youtube.com/watch?v=q4sk_rheCPM

tämä siis niille, ketkä vain eivät osaa.

/e: ja joojoo "wanha" -.-


inttipellejä saatana.
topikkiin. en tykkää nuuskasta

This post was edited by Rzi on Mar 10 2010 09:45am
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 10 2010 09:47am
Quote (Rzi @ 10 Mar 2010 17:44)
inttipellejä saatana.
topikkiin. en tykkää nuuskasta


kk. intissä muute maksetaa iha hyvi pötköstä nuuskaa.
Member
Posts: 6,791
Joined: Nov 27 2006
Gold: 56.07
Mar 10 2010 09:57am
Quote (Jolli1 @ 10 Mar 2010 17:32)
http://www.youtube.com/watch?v=q4sk_rheCPM

tämä siis niille, ketkä vain eivät osaa.

/e: ja joojoo "wanha" -.-


ttu tuo jätkä on nuub :Ddd joku tykki...

paitti yläasteella maksetaan paremmin :)

This post was edited by siemac on Mar 10 2010 09:57am
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Mar 10 2010 10:28am
paskaa paskoille
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 10 2010 11:12am
Quote (siemac @ 10 Mar 2010 17:57)
ttu tuo jätkä on nuub :Ddd joku tykki...

paitti yläasteella maksetaan paremmin :)


niinno :D
Member
Posts: 9,351
Joined: Feb 7 2005
Gold: 1,992.00
Mar 10 2010 11:41am
Quote (Jolli1 @ 10 Mar 2010 17:35)
sitte tämmöne kansainväline kyssäri: kummalla puolella pidätte nuuskaa? vai molemmilla? ehkä ylhäällä ja alhaalla,vasemmalla että oikealla?


ylähuuli, useemmin vasemmalla mutta välistä oikeella, pussia joskus jopa tossa keskikaistalla.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 10 2010 01:05pm
Quote (Jolli1 @ 10 Mar 2010 17:35)
sitte tämmöne kansainväline kyssäri: kummalla puolella pidätte nuuskaa? vai molemmilla? ehkä ylhäällä ja alhaalla,vasemmalla että oikealla?


nii tosiaa itsellänihän pökäle möllöttää melkeimpä aina ylähuulessa, vasemmalla puolella

This post was edited by Jolli1 on Mar 10 2010 01:05pm
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 10 2010 01:08pm
Quote (Jolli1 @ Mar 10 2010 10:05pm)
nii tosiaa itsellänihän pökäle möllöttää melkeimpä aina ylähuulessa, vasemmalla puolella


sama

#100
Go Back To Suomi Topic List
Prev18910111269Next
Add Reply New Topic New Poll