d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev18889909192332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 28 2012 07:24am
Quote (Rocko @ 28 May 2012 16:15)
se on ihan hyvä ratkasu siinä vaiheessa kun ei saa muuta aikaan.



no heitän tähän vaan, että samun mielestä interneteissä ei saa puolustaa omaa argumenttia vaan pitää hyväksyä se mitä muut sanoo sulle ja toimia sen heidän tapansa mukaan.

makuasiat...

asiaan:

kesäbiisiä, tämänkin tuottajan (entinen bioweapon kaveri) menen kuuntelemaan defqonissa. TAKE ME HIGHERRRRR!

http://www.youtube.com/watch?v=6VJ9b5FQDH4


oli pakko tulla kertomaa että kuuntelin tuota pari sekuntia, sieltä tuli töng töng ja nauroin ääneen
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
May 28 2012 10:27am
Quote (Rzi @ 28 May 2012 16:24)
oli pakko tulla kertomaa että kuuntelin tuota pari sekuntia, sieltä tuli töng töng ja nauroin ääneen


Kohta Rocko suuttuu!
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 28 2012 10:47am
Quote (Rzi @ May 28 2012 03:24pm)
oli pakko tulla kertomaa että kuuntelin tuota pari sekuntia, sieltä tuli töng töng ja nauroin ääneen


surullisempaa tossa kibaleessa on toi abysmaalisen geneerinen housevokalisointi :(

This post was edited by BebebBurns on May 28 2012 10:50am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 28 2012 11:03am
Quote (BebebBurns @ 28 May 2012 19:47)
surullisempaa tossa kibaleessa on toi abysmaalisen geneerinen housevokalisointi  :(


kesäbiisit ja hyvät biisit erikseen.
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
May 28 2012 11:31am
Quote (Rocko @ 28 May 2012 20:03)
kesäbiisit ja hyvät biisit erikseen.


Niin joo tai sitten ei.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 28 2012 12:04pm
Quote (Swash @ 28 May 2012 20:31)
Niin joo tai sitten ei.


:rofl:
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
May 28 2012 02:46pm
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
May 28 2012 02:49pm
Koko IM uus levy on hyvä.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
May 28 2012 02:49pm


/e: mitäs mieltä rocko on tästä?

This post was edited by Paroni on May 28 2012 02:50pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 28 2012 03:00pm
Quote (Paroni @ 28 May 2012 23:49)
http://www.youtube.com/watch?v=vb36V_7xfro

/e: mitäs mieltä rocko on tästä?


ollu pari viikkoo jo soittolistalla. hyvä ep pp:ltä. åaluu takas evil kickiin tekee gutaa :) noilta laitaa tulla joku tuiinn setti defqonissa. toimii varmasti livenä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev18889909192332Next
Add Reply New Topic New Poll