Quote (Rocko @ 28 May 2012 16:15)
se on ihan hyvä ratkasu siinä vaiheessa kun ei saa muuta aikaan.
no heitän tähän vaan, että samun mielestä interneteissä ei saa puolustaa omaa argumenttia vaan pitää hyväksyä se mitä muut sanoo sulle ja toimia sen heidän tapansa mukaan.
makuasiat...
asiaan:
kesäbiisiä, tämänkin tuottajan (entinen bioweapon kaveri) menen kuuntelemaan defqonissa. TAKE ME HIGHERRRRR!
http://www.youtube.com/watch?v=6VJ9b5FQDH4oli pakko tulla kertomaa että kuuntelin tuota pari sekuntia, sieltä tuli töng töng ja nauroin ääneen