Quote (greydoom @ 7 Feb 2010 17:16)
Voisko joku PM hyvä A2 merc gear?
Ja minkä auran laitan sille.
Merc tulee mun PnB necelle. Eli korkee dmg ois kiva merccille.
Kelasin jotain eth forti + botd warspike + joku andy
ja mikä aura ois hyvä merccille? Defiance?
/joo, lol toistin ton aura jutun. mut w/e
no auraks joko holy freeze tai prayer, iha mite tykkäät, saattaa tosin olla joku puhas 45/120 tiara parempi viahtoehto kun andy, riippuu iha mite tykkää
Quote (exca @ 7 Feb 2010 16:54)
saahan
tmc >
teeth on kova

mut kannattaako haaskata 100pojoo dexiin? jos ottas maxblock stormilla
ja itse teen last hit toisella psn nova iskulla(Y)
Quote (Kodekit @ 7 Feb 2010 16:38)
Oisko kellään classic rusheria laddussa?
Jaksaisko kukaa rushaa jos on?

pistä pm nii voin vähä myöhemmi rushia jos tarviat viel
This post was edited by Give on Feb 7 2010 09:21am