Quote (Rzi @ 28 May 2012 13:11)
mukavaa lässyttää. varsinki rockolle
se on ihan hyvä ratkasu siinä vaiheessa kun ei saa muuta aikaan.
Quote (MukavaSamu @ 28 May 2012 13:14)
Voin sanoo et rockon kanssa ei kannata väitellä. sen mielipide on aina oikee ja ei oo kahta oikeeta tapaa
no heitän tähän vaan, että samun mielestä interneteissä ei saa puolustaa omaa argumenttia vaan pitää hyväksyä se mitä muut sanoo sulle ja toimia sen heidän tapansa mukaan.
makuasiat...
asiaan:
kesäbiisiä, tämänkin tuottajan (entinen bioweapon kaveri) menen kuuntelemaan defqonissa. TAKE ME HIGHERRRRR!
http://www.youtube.com/watch?v=6VJ9b5FQDH4