d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Konemusa > Lanka Kaikelle Konemusan Ystäville
Prev18788899091332Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 18 2012 12:53pm
Quote (Rzi @ 18 May 2012 21:31)
sori naurattaa nää töng töngit


Quote (OjjiLol @ 18 May 2012 21:35)
vittu et hardstyle on paskaaaa


nyt haisee niin selkeesti köyhyys ettei voi muutaku nauraa.



free tip: ens kerralla kun uusitte koneenne äänentoistoa niin kattokaa ny jotkut muut kajarit ku ne vitun logitechit

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 18 2012 01:35pm
Quote (Rocko @ 18 May 2012 21:53)
nyt haisee niin selkeesti köyhyys ettei voi muutaku nauraa.

http://users.kymp.net/cm51647a/a94n3lt7dj3/temp/idi.gif

free tip: ens kerralla kun uusitte koneenne äänentoistoa niin kattokaa ny jotkut muut kajarit ku ne vitun logitechit

http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/smoker.gif


:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD kajarit ei tee paskasta hyvää

This post was edited by Rzi on May 18 2012 01:36pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 18 2012 05:32pm
Quote (Rzi @ 18 May 2012 22:35)
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD kajarit ei tee paskasta hyvää


jos lähetään tälle jonne linjalle niin ok:

paskat korvat ei paljo auta kun ei taJuu

8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

jonne ok mo
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 19 2012 03:39am
Quote (Rocko @ 19 May 2012 02:32)
jos lähetään tälle jonne linjalle niin ok:

paskat korvat ei paljo auta kun ei taJuu

8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

jonne ok mo


:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 28 2012 02:29am
Yhyhyhyym sun musas on sitä ja tää o tätätät täa sdkaojkdasdlkasdmjl VITTU TÄSSÄ ON AINAKI GZ VIDEO

Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
May 28 2012 03:44am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 28 2012 03:48am
ei vittu retut tappelee täälä siitä, onko hardstyle hyvää vai ei :DDDD Alkakaa nyt tappelee
siitä et onko maksalaatikko vai porkkanalaatikko parempaa. onko kesäloma vai hiihtoloma parempi loma
jne. ymmärsitte pointin? ette?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 28 2012 04:11am
Quote (MukavaSamu @ 28 May 2012 12:48)
ei vittu retut tappelee täälä siitä, onko hardstyle hyvää vai ei :DDDD Alkakaa nyt tappelee
siitä et onko maksalaatikko vai porkkanalaatikko parempaa. onko kesäloma vai hiihtoloma parempi loma
jne. ymmärsitte pointin? ette?


mukavaa lässyttää. varsinki rockolle
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 28 2012 04:14am
Quote (Rzi @ May 28 2012 11:11am)
mukavaa lässyttää. varsinki rockolle


Voin sanoo et rockon kanssa ei kannata väitellä. sen mielipide on aina oikee ja ei oo kahta oikeeta tapaa
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 28 2012 07:15am
Quote (Rzi @ 28 May 2012 13:11)
mukavaa lässyttää. varsinki rockolle


se on ihan hyvä ratkasu siinä vaiheessa kun ei saa muuta aikaan.

Quote (MukavaSamu @ 28 May 2012 13:14)
Voin sanoo et rockon kanssa ei kannata väitellä. sen mielipide on aina oikee ja ei oo kahta oikeeta tapaa


no heitän tähän vaan, että samun mielestä interneteissä ei saa puolustaa omaa argumenttia vaan pitää hyväksyä se mitä muut sanoo sulle ja toimia sen heidän tapansa mukaan.

makuasiat...

asiaan:

kesäbiisiä, tämänkin tuottajan (entinen bioweapon kaveri) menen kuuntelemaan defqonissa. TAKE ME HIGHERRRRR!

http://www.youtube.com/watch?v=6VJ9b5FQDH4

Go Back To Suomi Topic List
Prev18788899091332Next
Add Reply New Topic New Poll