d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo 2
Prev18788899091419Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Feb 7 2010 07:33am
Quote (Ugheli @ 7 Feb 2010 15:31)
TUTTAVALLISEMMIN GLASSIE <3 SAITKO JO NECCES VALMIIX


zshako

tuuks vetää baala runnei kohta

Quote (Kodekit @ 7 Feb 2010 15:33)
mites muute pvp psn nova nec, mil iskul kannattaa ottaa last hit?
tai siis, ku jengil on ollu fire golemii, teethii, spearii tms

mihin kannattaa satsaa vikat pojot?


mistä tykkäät, jos jaksat switch niin hommaa widowmaker. ihan kiva ku sillä saa isompia hp määriä alas ja ei tarvikku nopee räiskiä vaa niin joku osuu :)

This post was edited by kakkupilevi on Feb 7 2010 07:34am
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Feb 7 2010 08:21am
Quote (kakkupilevi @ 7 Feb 2010 15:33)
zshako

tuuks vetää baala runnei kohta



mistä tykkäät, jos jaksat switch niin hommaa widowmaker. ihan kiva ku sillä saa isompia hp määriä alas ja ei tarvikku nopee räiskiä vaa niin joku osuu :)


AI MEIDÄ BAALIT EI KELPAA?
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Feb 7 2010 08:23am
Quote (Mutu @ 7 Feb 2010 16:21)
AI MEIDÄ BAALIT EI KELPAA?


jos hc lod niin ofc
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Feb 7 2010 08:33am
DODGE?
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Feb 7 2010 08:35am
Quote (kakkupilevi @ 7 Feb 2010 15:33)
zshako

tuuks vetää baala runnei kohta



mistä tykkäät, jos jaksat switch niin hommaa widowmaker. ihan kiva ku sillä saa isompia hp määriä alas ja ei tarvikku nopee räiskiä vaa niin joku osuu :)


oishan se tosiaa ihan kiva..
mut switchis cta+spirit.
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Feb 7 2010 08:38am
Oisko kellään classic rusheria laddussa?
Jaksaisko kukaa rushaa jos on? :D

This post was edited by Kodekit on Feb 7 2010 08:39am
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Feb 7 2010 08:39am
Quote (Kodekit @ 7 Feb 2010 16:38)
Oisko kellään classic rusheria laddussa?


Givellä ja rotalla (?).
E: Btw poison necrot on chargeruokaa.

This post was edited by Swash on Feb 7 2010 08:39am
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Feb 7 2010 08:47am
Quote (Swash @ Feb 7 2010 02:39pm)
Givellä ja rotalla (?).
E: Btw poison necrot on chargeruokaa.


no niin on mun 10block bonenecceki, mut jotkut osaa telee :>
Member
Posts: 4,626
Joined: Oct 6 2008
Gold: 160.00
Warn: 20%
Feb 7 2010 08:48am
Quote (Ugheli @ 7 Feb 2010 16:47)
no niin on mun 10block bonenecceki, mut jotkut osaa telee :>


PÖSNNECET O AKARAFOOD
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Feb 7 2010 08:51am
Quote (satansminion @ Feb 7 2010 02:48pm)
PÖSNNECET O AKARAFOOD


MUTSIS ON AKARA

e:

wait... what?

This post was edited by Ugheli on Feb 7 2010 08:51am
Go Back To Suomi Topic List
Prev18788899091419Next
Add Reply New Topic New Poll