Quote (Ugheli @ 7 Feb 2010 15:31)
TUTTAVALLISEMMIN GLASSIE

SAITKO JO NECCES VALMIIX
zshako
tuuks vetää baala runnei kohta
Quote (Kodekit @ 7 Feb 2010 15:33)
mites muute pvp psn nova nec, mil iskul kannattaa ottaa last hit?
tai siis, ku jengil on ollu fire golemii, teethii, spearii tms
mihin kannattaa satsaa vikat pojot?
mistä tykkäät, jos jaksat switch niin hommaa widowmaker. ihan kiva ku sillä saa isompia hp määriä alas ja ei tarvikku nopee räiskiä vaa niin joku osuu
This post was edited by kakkupilevi on Feb 7 2010 07:34am