d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo 2
Prev18384858687419Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,533
Joined: Jun 27 2008
Gold: 3,075.51
Feb 5 2010 10:01am
Quote (Ugheli @ Feb 5 2010 05:45pm)
Nyt sit tulit. Voin ehk myöhemmi.


nytteenn :(
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Feb 5 2010 10:09am
Hm, Tiken pyynnöstä, aattelin aloittaa hc cl :)
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Feb 5 2010 11:00am
minulla kävi diablossa juuri näin :

koitin katella noita muiden descejä koska minulla on tylsää.

sitten kävi niin että ku klikkasin ukkoa oikeel ni tuli loading ilmoitus mitään ei tapahtunut painoin cancel,

toistin tämän muutaman kerran kunnes sitten. Daiblo teki virheilmoituksen ja peli sulkeutui,

tämän myötä menetin paikkani leipäjonossa
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Feb 5 2010 11:10am
Quote (rumpali @ Feb 5 2010 05:00pm)
minulla kävi diablossa juuri näin :

koitin katella noita muiden descejä koska minulla on tylsää.

sitten kävi niin että ku klikkasin ukkoa oikeel ni tuli loading ilmoitus mitään ei tapahtunut painoin cancel,

toistin tämän muutaman kerran kunnes sitten. Daiblo teki virheilmoituksen ja peli sulkeutui,

tämän myötä menetin paikkani leipäjonossa


8D
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Feb 5 2010 12:15pm
Quote (Ugheli @ Feb 5 2010 03:44pm)
O Grief BA 37-398
O Grief BA 34-348
O Grief BA 31-388

O eBotd WP 406/53/14 (ar-ed-base, melk. perf)
O Bitter Master Ring 10 Fcr / 18 Ar / 20 Str / 22 Life / 7 Fireres


t5r
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Feb 5 2010 12:33pm
Quote (exca @ 5 Feb 2010 18:34)
no vittu arvaa vituttaako ku tää xylilol tulee aina joka postis
"oli muten 5k fg char"
"oli muuten 4k fg inv"
pikkusummia, poikaseni


500 fg on eriasia kun 5k, oletko sä vittu tyhmä seriously?

Sanoin vaan, kun toi ugheli ettii sosoo nii toho hinta luokkaa menis.'


EDIT: ja 500 fg on AIKA kaukana item lamesta.

This post was edited by XylitOL on Feb 5 2010 12:34pm
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Feb 5 2010 12:34pm
Quote (XylitOL @ Feb 5 2010 06:33pm)
500 fg on eriasia kun 5k, oletko sä vittu tyhmä seriously?

Sanoin vaan, kun toi ugheli ettii sosoo nii toho hinta luokkaa menis.


näytät sitäs osoos koht dsf
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Feb 5 2010 12:36pm
Quote (XylitOL @ 5 Feb 2010 20:33)
500 fg on eriasia kun 5k, oletko sä vittu tyhmä seriously?

Sanoin vaan, kun toi ugheli ettii sosoo nii toho hinta luokkaa menis.'


EDIT: ja 500 fg on AIKA kaukana item lamesta.


kyllä se leijakin joskus tipahtaa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Feb 5 2010 02:24pm
Quote (Allu3 @ Feb 5 2010 06:09pm)
Hm, Tiken pyynnöstä, aattelin aloittaa hc cl :)


mie voin ench

Quote (XylitOL @ Feb 5 2010 08:33pm)
500 fg on eriasia kun 5k, oletko sä vittu tyhmä seriously?

Sanoin vaan, kun toi ugheli ettii sosoo nii toho hinta luokkaa menis.'


EDIT: ja 500 fg on AIKA kaukana item lamesta.


eii jaksa ny ettiä niitä sun "leijumisposteja"

jotai tyylin
"ostimpa invan, makso 2k"
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Feb 5 2010 03:08pm
Quote (exca @ 5 Feb 2010 22:24)
mie voin ench



eii jaksa ny ettiä niitä sun "leijumisposteja"

jotai tyylin
"ostimpa invan, makso 2k"


njoo, nyt jos pilkkua haluisin nussia nii itkisin tosta sun 2k, koska sehän ole oikeasti paljoakaan jostain bvc tjsp invist

mutta jos jotkut haluaa ostaa täydellistä tavaraa nii ostakoot, ei mua nyt nii haittaa vaikka mulla tuhat ar vähemmän loppupelist ja maksanu 5000fg vähemmä

mut onhan ne helpompi myydäkki ehk
Go Back To Suomi Topic List
Prev18384858687419Next
Add Reply New Topic New Poll