Quote (exca @ 5 Feb 2010 22:24)
mie voin ench
eii jaksa ny ettiä niitä sun "leijumisposteja"
jotai tyylin
"ostimpa invan, makso 2k"
njoo, nyt jos pilkkua haluisin nussia nii itkisin tosta sun 2k, koska sehän ole oikeasti paljoakaan jostain bvc tjsp invist
mutta jos jotkut haluaa ostaa täydellistä tavaraa nii ostakoot, ei mua nyt nii haittaa vaikka mulla tuhat ar vähemmän loppupelist ja maksanu 5000fg vähemmä
mut onhan ne helpompi myydäkki ehk