Quote (exca @ Feb 5 2010 03:34pm)
no vittu arvaa vituttaako ku tää xylilol tulee aina joka postis
"oli muten 5k fg char"
"oli muuten 4k fg inv"
pikkusummia, poikaseni
Joo, mut hei rauhotu, se on sen juttu jos se tykkää

Ite diggaan enemmä low-price equst kosk sil oikeesti pitää pelata tarkkaa, mut toiki on mun mielipide.

Anna sen olla, älä välitä
