☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev
1
82
83
84
85
86
458
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 117246
Replies: 4574
Track Topic
Jolli1
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold
:
9,744.88
#831
Feb 3 2011 05:37am
Quote (Matroskin @ 3 Feb 2011 13:29)
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hallitusneuvos+Aamulehdess%C3%A4+Kakan+merkkaus+Suomen+lipulla+ep%C3%A4kunnioittavaa+/1135263517841
tuo on sitä taidetta. olen fani.
aika hyvä juttu.
ei ne taunot tuolla eduskuntatalossa siltikää tajua, mitenkä syvälle paskaan tässä ollaan menossa.
suosi ulkomaalaista ylistä pakolaista
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#832
Feb 3 2011 05:37am
Quote (Jolli1 @ 3 Feb 2011 13:37)
aika hyvä juttu.
ei ne taunot tuolla eduskuntatalossa siltikää tajua, mitenkä syvälle paskaan tässä ollaan menossa.
suosi ulkomaalaista ylistä pakolaista
KIITOS THORSIN
Jolli1
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold
:
9,744.88
#833
Feb 3 2011 05:39am
Quote (KUF @ 3 Feb 2011 13:37)
KIITOS THORSIN
jepjep
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#834
Feb 3 2011 06:08am
Aika vanhanaikainen juttu kyllä, ettei lippua saa käyttää 'epäkunnioittavasti'
Jolli1
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold
:
9,744.88
#835
Feb 3 2011 06:50am
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Jyv%C3%A4skyl%C3%A4ss%C3%A4+ry%C3%B6stettiin+aamulla+R-kioskin+kassa/1135263518446
Poliisin mukaan tekijä oli pienikokoinen ja
tummaihoinen
, mahdollisesti
ulkomaalaistaustainen
.
ja siitä taas yks kenelle työnnetää halko perseesee ja takas kotimaaha.
viime viikolla apinat rupesivat riehumaa jyväskylän keskustassa keskellä kirkasta päivää. siis ihan ydinkeskustassa
This post was edited by Jolli1 on Feb 3 2011 07:03am
SeppoTaalasmaa
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3.25
Warn: 30%
#836
Feb 3 2011 06:52am
Quote (Jolli1 @ Feb 3 2011 03:50pm)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011020313122092uu.shtml
Poliisin mukaan tekijä oli pienikokoinen ja
tummaihoinen
, mahdollisesti
ulkomaalaistaustainen
.
ja siitä taas yks kenelle työnnetää halko perseesee ja takas kotimaaha.
viime viikolla apinat rupesivat riehumaa jyväskylän keskustassa keskellä kirkasta päivää. siis ihan ydinkeskustassa
Sivua ei löytynyt
Jolli1
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold
:
9,744.88
#837
Feb 3 2011 07:03am
Quote (SeppoTaalasmaa @ 3 Feb 2011 14:52)
Sivua ei löytynyt
koetas tota toesta
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#838
Feb 3 2011 10:10am
http://edition.cnn.com/video/?/video/bestoftv/2011/02/02/ac.cooper.egypt.protest.attack.cnn
on ne vaa apinoita
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#839
Feb 3 2011 10:16am
Quote (Rzi @ Feb 3 2011 06:10pm)
http://edition.cnn.com/video/?/video/bestoftv/2011/02/02/ac.cooper.egypt.protest.attack.cnn
on ne vaa apinoita
et taida olla kauhean perillä asioista?
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#840
Feb 3 2011 10:32am
Quote (BebebBurns @ 3 Feb 2011 18:16)
et taida olla kauhean perillä asioista?
olen. se on kumma ku pitää ihmisten riehua aina jos joku asia on huonosti.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
82
83
84
85
86
458
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact