Quote (A2K @ Jan 25 2011 10:52pm)
noh. imho mikäännoista ei ollu kyl todellakaan parhaast pääst. sinkku kakkone ehkä niistä vähiten paska ja sekin todella paska. mut ei ne nii paskoja ollu et ne kääntys voittajiks ja voittas paskimman leffan tittelin. siihen vaaditaan enemmän kyl.
Ei oscaritkaan yleensä ole vuoden elokuvien parhaasta päästä.
En ole nähnyt Twilightia tai Sinkku kagosta, mutta uskoisin, että ihan oikeutetut ehdokkuudet.