d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev18081828384458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 24 2011 04:38am
Saatanan ryssät. Kaikki paha o aina niite vika. :angry:
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 25 2011 02:06pm
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011012513071030%5Fuu.shtml

toivottavasti saavat lähtöpassin takas afganistanii, ku niillä niitä paitojaki on, että " I<3 AFGHAN"

This post was edited by Jolli1 on Jan 25 2011 02:10pm
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Jan 25 2011 02:47pm
Quote (Jolli1 @ Jan 25 2011 11:06pm)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011012513071030uu.shtml

toivottavasti saavat lähtöpassin takas afganistanii, ku niillä niitä paitojaki on, että " I<3 AFGHAN"


"Sivua ei löytynyt"
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 25 2011 02:52pm
Quote (Allu3 @ 25 Jan 2011 23:48)


noh. imho mikäännoista ei ollu kyl todellakaan parhaast pääst. sinkku kakkone ehkä niistä vähiten paska ja sekin todella paska. mut ei ne nii paskoja ollu et ne kääntys voittajiks ja voittas paskimman leffan tittelin. siihen vaaditaan enemmän kyl.
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 25 2011 02:52pm
Quote (Allu3 @ 25 Jan 2011 22:47)
"Sivua ei löytynyt"


no mitäsaatanaa

siitä puuttu se ala_viiva

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011012513071030_uu.shtml
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 25 2011 03:06pm
Quote (A2K @ Jan 25 2011 10:52pm)
noh. imho mikäännoista ei ollu kyl todellakaan parhaast pääst. sinkku kakkone ehkä niistä vähiten paska ja sekin todella paska. mut ei ne nii paskoja ollu et ne kääntys voittajiks ja voittas paskimman leffan tittelin. siihen vaaditaan enemmän kyl.


Ei oscaritkaan yleensä ole vuoden elokuvien parhaasta päästä.

En ole nähnyt Twilightia tai Sinkku kagosta, mutta uskoisin, että ihan oikeutetut ehdokkuudet.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 25 2011 03:10pm
Quote (BebebBurns @ 26 Jan 2011 00:06)
Ei oscaritkaan yleensä ole vuoden elokuvien parhaasta päästä.

En ole nähnyt Twilightia tai Sinkku kagosta, mutta uskoisin, että ihan oikeutetut ehdokkuudet.


totta tuokin. ja eri asiat puree eri ihmisiin erillailla. :blink:
Go Back To Suomi Topic List
Prev18081828384458Next
Add Reply New Topic New Poll