d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo 2
Prev17980818283419Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Feb 5 2010 06:06am
Quote (PMS @ 5 Feb 2010 14:05)
OLETKO PVP VAI PVM JOS PVP SUOSITTELEN LR AURA


PvP niinku sanoin tossa aikasemmassa postissa.
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Feb 5 2010 06:07am
Quote (Swash @ 5 Feb 2010 14:06)
PvP niinku sanoin tossa aikasemmassa postissa.


hs antaa def joten sitä ofc :O
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Feb 5 2010 06:08am
Quote (Swash @ 5 Feb 2010 12:06)
PvP niinku sanoin tossa aikasemmassa postissa.


LUULEKS ET JAKSOIN LUKEE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Feb 5 2010 06:10am
Quote (PMS @ 5 Feb 2010 14:08)
LUULEKS ET JAKSOIN LUKEE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd


onks tää joku behen uus juttu? että kirjottaa keskelle, isolla ja jollain räikeellä värillä? kk.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Feb 5 2010 06:11am
Quote (Joonas @ 5 Feb 2010 12:10)
onks tää joku behen uus juttu? että kirjottaa keskelle, isolla ja jollain räikeellä värillä? kk.


EIKUN PIDÄN TÄSTÄ JA EN OLE BEHE :)
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Feb 5 2010 06:12am
Quote (PMS @ 5 Feb 2010 15:08)
LUULEKS ET JAKSOIN LUKEE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd


BEHE ON FITUN SOFTI :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd


This post was edited by epicfailinki on Feb 5 2010 06:12am
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Feb 5 2010 06:12am
Quote (PMS @ 5 Feb 2010 14:11)
EIKUN PIDÄN TÄSTÄ JA EN OLE BEHE :)


olit kuka olit, niin oot kyllä ärsyttävä jätkä :D

e: vaikka kyllä oletkin behe.

This post was edited by Joonas on Feb 5 2010 06:12am
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Feb 5 2010 07:28am
Quote (kakkupilevi @ 4 Feb 2010 22:16)
nah päätin asentaa uudestaan

tähä välii kalja ja tupakka ja s it nk polakkei niin maailma näyttää taas valosammalta -_-


Miks asensit?

CD-***changerillä onnistuu
Member
Posts: 11,662
Joined: Sep 6 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 5 2010 07:46am
Quote (kyny91 @ Feb 5 2010 01:28pm)
Miks asensit?

CD-***changerillä onnistuu

key
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Feb 5 2010 07:51am
Quote (med0 @ 5 Feb 2010 15:46)
key


:ph34r:
Go Back To Suomi Topic List
Prev17980818283419Next
Add Reply New Topic New Poll