☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Topic Per Diablo 2
Prev
1
79
80
81
82
83
419
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 66163
Replies: 4184
Track Topic
Swash
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.18
#801
Feb 5 2010 06:06am
Quote (PMS @ 5 Feb 2010 14:05)
OLETKO PVP VAI PVM JOS PVP SUOSITTELEN LR AURA
PvP niinku sanoin tossa aikasemmassa postissa.
kakkupilev
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold
:
14.12
#802
Feb 5 2010 06:07am
Quote (Swash @ 5 Feb 2010 14:06)
PvP niinku sanoin tossa aikasemmassa postissa.
hs antaa def joten sitä ofc
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#803
Feb 5 2010 06:08am
Quote (Swash @ 5 Feb 2010 12:06)
PvP niinku sanoin tossa aikasemmassa postissa.
LUULEKS ET JAKSOIN LUKEE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Joonas
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold
:
2.29
#804
Feb 5 2010 06:10am
Quote (PMS @ 5 Feb 2010 14:08)
LUULEKS ET JAKSOIN LUKEE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
onks tää joku behen uus juttu? että kirjottaa keskelle, isolla ja jollain räikeellä värillä? kk.
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#805
Feb 5 2010 06:11am
Quote (Joonas @ 5 Feb 2010 12:10)
onks tää joku behen uus juttu? että kirjottaa keskelle, isolla ja jollain räikeellä värillä? kk.
EIKUN PIDÄN TÄSTÄ JA EN OLE BEHE
epicfailinki
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold
:
235.00
#806
Feb 5 2010 06:12am
Quote (PMS @ 5 Feb 2010 15:08)
LUULEKS ET JAKSOIN LUKEE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
BEHE ON FITUN SOFTI :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
This post was edited by epicfailinki on Feb 5 2010 06:12am
Joonas
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold
:
2.29
#807
Feb 5 2010 06:12am
Quote (PMS @ 5 Feb 2010 14:11)
EIKUN PIDÄN TÄSTÄ JA EN OLE BEHE
olit kuka olit, niin oot kyllä ärsyttävä jätkä
e: vaikka kyllä oletkin behe.
This post was edited by Joonas on Feb 5 2010 06:12am
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#808
Feb 5 2010 07:28am
Quote (kakkupilevi @ 4 Feb 2010 22:16)
nah päätin asentaa uudestaan
tähä välii kalja ja tupakka ja s it nk polakkei niin maailma näyttää taas valosammalta
Miks asensit?
CD-***changerillä onnistuu
med0
Member
Posts: 11,662
Joined: Sep 6 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#809
Feb 5 2010 07:46am
Quote (kyny91 @ Feb 5 2010 01:28pm)
Miks asensit?
CD-***changerillä onnistuu
key
Joonas
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold
:
2.29
#810
Feb 5 2010 07:51am
Quote (med0 @ 5 Feb 2010 15:46)
key
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
79
80
81
82
83
419
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact