Pakolaispolitiikka pitäisi muuttaa sille tasolle, että otettais työkykyisiä pakolaisia vastaan Suomeen, eikä niitä jotka kipeimmin tarvii meidän hyvinvointiyhteiskuntaa. Tässä tilanteessa kaikille teille, jotka ovat edelleen siinä uskossa, että maahanmuuttajat saavat parempaa tukea kuin suomalaiset. Pyydän, että olette selvillä faktoista ennen väitteitä kiitos

Samalla olisi hyvä hajauttaa pakolaisten asuttamista Suomessa, siten että heidän olisi integroitava itsensä yhteiskuntaan, eikä jäädä kielettömälle tasolle elämään tuella, koska ilman kielen oppimista on vaikea saada töitä. Lisäksi mielestäni on väärin se kuinka ihmiset kohtelevat Suomessa pakolaisia. He ovat kuitenkin ihmisiä siinä, missä muutkin ihmiset maapallolla, mutta siellä mistä he tulevat on sota tjsp. jolloin vaihtoehto on kuolema tai maasta lähteminen. Eipä siinä ole herkkua kun täällä ajatusmaailma on tätä tasoa mitä topicin tekijällä. "sais poistaa muutenkin". Kannatan teille kaikille sitä, että tutustukaa maahanmuuttajiin ja keskustelkaa heidän kanssan elämän perusasioista. Olen varma, että tulette yllättymään heidän ihmisyydestään.
Työperäistä maahanmuuttoa kannatan erittäin paljon, sillä olen itse harkinnut muuttavani töiden perässä pois Suomesta. Siellä ajattelin kyllä opetella lähes nativiivin kielenkäytön sekä opetella paikallista kulttuuria.
Ymmärrän kyllä, että maahanmuuttajat tekevät rikoksia, joita en hyväksy laisinkaan. Tämä pystyttäisiin välttämään sillä, että jokaisella maahanmuuttajalla olisi paikallisia ystäviä ja tekemistä heidän kanssaan. Samalla he oppisivat paikallista kulttuuria. Kuitenkaan en halua polarisoida tätä, joten totean, että eivät kaikki jätä niitä rikoksia kuitenkaan, sillä Suomessa on liian alhainen rangaistusasteikko. Tälle on kovin helppoa löytää evidenssiä.