d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Savuttomaksi Kamppanja > Tulkaa Messiin
Prev1789101113Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 16 2013 10:08am
NETISSÄHÄ OLI SE YKS VITU AKKA KO SANO VAA ET "JOS JUMALAA EI OLE OLEMASSA NIIN KUKA SITTEN KIRJOITTI RAAMATUN"

VITTU MIKÄ TAMPIO...ODOTTI VISSII ET IHMISET ALKAIS MIETTIMÄÄN "ET NII I KUKAHA MAHTAA SIT OLLA q:O"
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 16 2013 10:34am
Saatanan kanit ja luomisvimma!!!
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 16 2013 11:53am
Quote (KUF @ 16 Jan 2013 19:08)
NETISSÄHÄ OLI SE YKS VITU AKKA KO SANO VAA ET "JOS JUMALAA EI OLE OLEMASSA NIIN KUKA SITTEN KIRJOITTI RAAMATUN"

VITTU MIKÄ TAMPIO...ODOTTI VISSII ET IHMISET ALKAIS MIETTIMÄÄN "ET NII I KUKAHA MAHTAA SIT OLLA q:O"


Tää nyt ei toho ylläolevaan liity mitenkään, mutta olisiko "jännää" jos kaikki valot nytten asunnostasi sammuisi ja sitten todella kirkas valo valaisi sinun asunnon ja Jeesus (niinkuin kuvissa esiintyy se parrakas 30v mies) ilmestyisi sinulle ja sanoisi: " Jani 14.04.2013 klo 17:25:00 Jumala ottaa sinut luokseen. Elämäsi tarkoitus on nyt täytetty ja loppuelämäsi tarkoitus on nauttia joka ikisestä hetkestä" Älä nyt kysy kävikö näin äsken minulle. Ei ole käynyt. Enkä ole "hurahtanut" mitenkään. Kysyn vaan, että miltä toi tuntuisi jos niin kävisi? Mitä luulet?

This post was edited by SK7 on Jan 16 2013 11:54am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 16 2013 11:57am
Quote (SK7 @ 16 Jan 2013 20:53)
Tää nyt ei toho ylläolevaan liity mitenkään, mutta olisiko "jännää" jos kaikki valot nytten asunnostasi sammuisi ja sitten todella kirkas valo valaisi sinun asunnon ja Jeesus (niinkuin kuvissa esiintyy se parrakas 30v mies) ilmestyisi sinulle ja sanoisi: " Jani 14.04.2013 klo 17:25:00 Jumala ottaa sinut luokseen. Elämäsi tarkoitus on nyt täytetty ja loppuelämäsi tarkoitus on nauttia joka ikisestä hetkestä" Älä nyt kysy kävikö näin äsken minulle. Ei ole käynyt. Enkä ole "hurahtanut" mitenkään. Kysyn vaan, että miltä toi tuntuisi jos niin kävisi Mitä luulet?

Toivoisin ettei tää trippi lopu koskaan
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 16 2013 12:48pm
Quote (SK7 @ 16 Jan 2013 19:53)
Tää nyt ei toho ylläolevaan liity mitenkään, mutta olisiko "jännää" jos kaikki valot nytten asunnostasi sammuisi ja sitten todella kirkas valo valaisi sinun asunnon ja Jeesus (niinkuin kuvissa esiintyy se parrakas 30v mies) ilmestyisi sinulle ja sanoisi: " Jani 14.04.2013 klo 17:25:00 Jumala ottaa sinut luokseen. Elämäsi tarkoitus on nyt täytetty ja loppuelämäsi tarkoitus on nauttia joka ikisestä hetkestä" Älä nyt kysy kävikö näin äsken minulle. Ei ole käynyt. Enkä ole "hurahtanut" mitenkään. Kysyn vaan, että miltä toi tuntuisi jos niin kävisi? Mitä luulet?


PISTÄISI SE TISKAAMAA KO ÄNKEE KUTSUMATTA TOISTEN ASUNTOIHIN....
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 16 2013 01:46pm
Quote (KUF @ 16 Jan 2013 21:48)
PISTÄISI SE TISKAAMAA KO ÄNKEE KUTSUMATTA TOISTEN ASUNTOIHIN....


Jotai tollast vastausta vähä oottelinkii XD. No mut se siintä.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 17 2013 01:14am
tuntuu, että nikotiinigaten jälkeen trollauksen tasosi laiskistui huomattavasti olemattomiin tai sitten päätit alkaa troolailemaan puolustusmekanismina vasta nikotiinihommanjälkeenhmm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 17 2013 03:46am
Quote (BebebBurns @ 17 Jan 2013 10:14)
tuntuu, että nikotiinigaten jälkeen trollauksen tasosi laiskistui huomattavasti olemattomiin tai sitten päätit alkaa troolailemaan puolustusmekanismina vasta nikotiinihommanjälkeenhmm


Ei tarvii puollustus mekanismina kirjottaa yhtään mitään. Olen aika monessa asiassa joutunu käymään läpi viisi hyvin jännää vaihetta: Kieltäminen, Viha, Kaupankäynti, Masennus, Hyväksyminen. Se, että nostit tollaisen asian esille on mielestäni hyvin mielenkiintoista. Ja herää kysymys miksi?
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 17 2013 04:17am
Quote (Rupsu @ 16 Jan 2013 16:38)
No riippuu näkökulmasta. Mun mielestä toi nyt on ihan beisikkii logiikkaa. Sama logiikkahan siinäki on, että eihän alkuräjähdystäkään oo TODISTETTU.

/E: voi olla et tää ei oo ehkä keskustelun kannalta se hedelmällisin aihe :D


no siis todellisuuskin on vain teoria jos lähetään tolle linjalle.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jan 17 2013 06:11am
Quote (SK7 @ Jan 17 2013 09:46am)
Ei tarvii puollustus mekanismina kirjottaa yhtään mitään. Olen aika monessa asiassa joutunu käymään läpi viisi hyvin jännää vaihetta: Kieltäminen, Viha, Kaupankäynti, Masennus, Hyväksyminen. Se, että nostit tollaisen asian esille on mielestäni hyvin mielenkiintoista. Ja herää kysymys miksi?


Yhdys ~ Sanat

6 vuorokautta polttamatta atm :o
Go Back To Suomi Topic List
Prev1789101113Next
Add Reply New Topic New Poll