Quote (BebebBurns @ 17 Jan 2013 10:14)
tuntuu, että nikotiinigaten jälkeen trollauksen tasosi laiskistui huomattavasti olemattomiin tai sitten päätit alkaa troolailemaan puolustusmekanismina vasta nikotiinihommanjälkeenhmm
Ei tarvii puollustus mekanismina kirjottaa yhtään mitään. Olen aika monessa asiassa joutunu käymään läpi viisi hyvin jännää vaihetta: Kieltäminen, Viha, Kaupankäynti, Masennus, Hyväksyminen. Se, että nostit tollaisen asian esille on mielestäni hyvin mielenkiintoista. Ja herää kysymys miksi?