Quote (BebebBurns @ 20 Dec 2012 12:42)
varmaan oli yksittäistapaus ja jos olisit menny tiliotteiden kanssa kämppimään ja selvittelemään asemalle niin ois varmaan natsannu.
jos tää on paskavaltio niin mikäs on sitten loistava, jonne oot menossa
kuulostaa enemmänkin siltä, että sä oot tarinan pahis jos käyt 'paskasta valtiosta' loisimassa ilmasen koulutuksen ja feidaat : p
kiinnostais kyllä myös ulkomailla hengailu mut oon turhan vajavainen
en oo vielä päättäny. varmaa aluks vähä kiertelee siel sun tääl ja sit asettun aloilleni

täällä vaa EU polkee hinnat alas ja halpatyövoima kukoistaa.
ulkomailla sentään arvostetaan suomalaista koulutusta. täällä pelkästään työn kustannuksella on merkitystä, ammattitaidoista viis.
irlantiin oon halunnu muuttaa aina. pitää vaa odottaa että siel alkaa talous kohota.