Quote (Rocko @ 1 Oct 2012 19:09)
mulla mitään hc ukkoja ole enää sen ekan kuukauden jäljiltä. ainiin... köyhät tuleekin vasta pelaan sitten ku kamat on sen 5 fg per.
meni vähän vihkoon nää sun heittaukset.
Kyllä mä ihan reseti alussa kävin hcl pelaa

ainii sori unohin et vejit taas rage quitit heti 1kk jälkee ni sulla mtn charoja ole, mun moka 8D Jätetään asia tähän :-D