d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitäs Vit... > Kulta Lukittu :d
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 17 2012 03:41pm
Quote (Posomies @ 18 Sep 2012 00:32)
Niih, onkos kokemusta noista postioikeuksista


mulla o kokemusta ihan kaikesta tämän foorumin asioista

on scam tagi ollut ja maksettu pois on 90warnia ollu ja 80 jäljellä on ollu multeja jne
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 17 2012 03:44pm
Quote (PMS @ Sep 18 2012 12:41am)
mulla o kokemusta ihan kaikesta tämän foorumin asioista

on scam tagi ollut ja maksettu pois on 90warnia ollu ja 80 jäljellä on ollu multeja jne


no missä vaiheessa saan postioikeudet takasin.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 17 2012 03:49pm
Quote (Posomies @ 18 Sep 2012 00:44)
no missä vaiheessa saan postioikeudet takasin.


postioikeudet MINNE on niin erillaisia paikkoja minne ei pääse
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 17 2012 03:53pm
Quote (PMS @ Sep 18 2012 12:49am)
postioikeudet MINNE on niin erillaisia paikkoja minne ei pääse


no perus postioikeudet, mihin jokainen uusi accountti pystyy.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 17 2012 04:01pm
Quote (Posomies @ 18 Sep 2012 00:53)
no perus postioikeudet, mihin jokainen uusi accountti pystyy.


sitten kun sun lukot on otettu pois.
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 17 2012 04:02pm
Quote (PMS @ Sep 18 2012 01:01am)
sitten kun sun lukot on otettu pois.


ookoo, eli vuoden päästä ^^

kiits jeesistä, säästit kyl turhaa hommaa.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 17 2012 04:05pm
Quote (Posomies @ 18 Sep 2012 01:02)
ookoo, eli vuoden päästä ^^

kiits jeesistä, säästit kyl turhaa hommaa.


np :)
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Sep 18 2012 04:51am
Quote (Rzi @ Sep 16 2012 01:14am)
No multiple accounts - only one account per person is allowed. You may not under any conditions create more than one account per person


this
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Sep 18 2012 05:04am
Quote (nakkipipo @ 18 Sep 2012 13:51)
this


Vaan kun multeistakaan ei aina tule mitään seurauksia vaikka myöntäiskin. Vissiin auttaa.

Jos vaan pikkuhiljaa myöntäisitte että moderointi on ihan mielivaltasta. On juttuja mitä ei saa tehä vaikka säännöt ei kiellä ja jotkut saa tehdä kiellettyjä juttuja.
Läpällä, kännissä, toistensa mokia peitellessään, powertrippaillessaan ja bisnesfiiliksissä moderoivat. Ei tää oo mikään puolueeton jumalainen oikeuslaitos.

This post was edited by Matroskin on Sep 18 2012 05:08am
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Sep 18 2012 05:19am
Quote (Matroskin @ 18 Sep 2012 13:04)
Vaan kun multeistakaan ei aina tule mitään seurauksia vaikka myöntäiskin. Vissiin http://forums.d2jsp.org/images/i10.gif auttaa.

Jos vaan pikkuhiljaa myöntäisitte että moderointi on ihan mielivaltasta. On juttuja mitä ei saa tehä vaikka säännöt ei kiellä ja jotkut saa tehdä kiellettyjä juttuja.
Läpällä, kännissä, toistensa mokia peitellessään, powertrippaillessaan ja bisnesfiiliksissä moderoivat. Ei tää oo mikään puolueeton jumalainen oikeuslaitos.


Salee joku metapäine modi iskee tagei vaa tääl
Go Back To Suomi Topic List
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll