Quote (nakkipipo @ 18 Sep 2012 13:51)
this
Vaan kun multeistakaan ei aina tule mitään seurauksia vaikka myöntäiskin. Vissiin

auttaa.
Jos vaan pikkuhiljaa myöntäisitte että moderointi on ihan mielivaltasta. On juttuja mitä ei saa tehä vaikka säännöt ei kiellä ja jotkut saa tehdä kiellettyjä juttuja.
Läpällä, kännissä, toistensa mokia peitellessään, powertrippaillessaan ja bisnesfiiliksissä moderoivat. Ei tää oo mikään puolueeton jumalainen oikeuslaitos.
This post was edited by Matroskin on Sep 18 2012 05:08am