Quote (Affii @ 20 Aug 2012 02:37)
mitä kuuluu
vitu paskaa, olin eile kattomassa rallia, ja tuli otettua sit iha kunnolla, heräsin puolialasti vessassa iha oksennuksessa ja oon oksennellu yli 20 kertaa tänään ja vieläki on paha olo ja äsken mahakin meni sekasin, muista mitään mistään XD onnistunu reissu. vituttaa ku en saa unta millään.