d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lukion Käyny Ihminen Jos Jää Työttömäksi > Koulun Jälkeen Ei Saa Työttömyyspvrahaa
Prev17891011Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Aug 23 2012 08:09am
Ihan vitun retard thread:D
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Aug 23 2012 08:44am
Quote (Napi @ 16 Aug 2012 14:13)
hah, pääs unhohtumaan, ettei kaikki oo muuttanut pois vanhempiensa luota lukio-aikana :thumbsup:


no ei kai hae ammatteihin, jossa vaaditaan koulutusta jossei sitä ole


Muutin pois kotoa lukion alussa, ei yhtään velkaa atm, ongelma?
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 23 2012 08:48am
Quote (miki9009 @ Aug 23 2012 05:44pm)
Muutin pois kotoa lukion alussa, ei yhtään velkaa atm, ongelma?


kuiha rikas perhe sulla on
e: ja turha mutista et oisit eläny lainatta vuokralla opiskelijana ilman mitään tukee vanhemmilt koska sitä en purematta niele ^^

This post was edited by hiivahirvio on Aug 23 2012 08:50am
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Aug 23 2012 09:13pm
Quote (hiivahirvio @ Aug 23 2012 04:48pm)
kuiha rikas perhe sulla on
e: ja turha mutista et oisit eläny lainatta vuokralla opiskelijana ilman mitään tukee vanhemmilt koska sitä en purematta niele ^^


työnteko ei oo vaihtoehto?
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 24 2012 01:47am
Quote (Masterofpatonki @ Aug 24 2012 06:13am)
työnteko ei oo vaihtoehto?


onha se toki mutta onko se sit kerskumisen aihetta jos on perse ruvella tehny töitä rahojesa etee
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Aug 24 2012 02:40am
Quote (miki9009 @ Aug 23 2012 05:44pm)
Muutin pois kotoa lukion alussa, ei yhtään velkaa atm, ongelma?


eli 2viikkoa sitten :D koska olet 1996 8DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Aug 24 2012 03:14am
Quote (UGsamu @ 24 Aug 2012 10:40)
eli 2viikkoa sitten :D koska olet 1996 8DDDDDDDDDDDDDDDDDD


XD
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Aug 24 2012 03:17am
Quote (Sape @ 24 Aug 2012 12:14)
XD



oon salee nähny jätkän lahes xD
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 06:35am
Quote (UGsamu @ 24 Aug 2012 11:40)
eli 2viikkoa sitten :D koska olet 1996 8DDDDDDDDDDDDDDDDDD


slammed!
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 24 2012 07:29am
Quote (hiivahirvio @ Aug 24 2012 07:47am)
onha se toki mutta onko se sit kerskumisen aihetta jos on perse ruvella tehny töitä rahojesa etee


Pakko myöntää et kyl on :) itekin tehny duunia jo melkein kuutisen vuotta ja kyllä voin hyväl omal tunnol pyyhkiä perseeni seteleihini. Ei yhtäkään velkaa, asunto löytyy, auto löytyy, maksan laskut/verot/muut turhat paskat.
Go Back To Suomi Topic List
Prev17891011Next
Add Reply New Topic New Poll