d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1789101141Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 30 2012 02:33am
Quote (peterpants @ 30 Jul 2012 10:28)
kui paljo yleensä pelaatte päivässä?

en oo ite nähny yhtää autoa, ja kuitenki jonkun verra pelannu :D

yhen kumiveneen näin, joku ajeli sellasella :D


Riippuen vähän päivästä, joku muutama tunti yhteensä ehkä.

Korjailtiin tuossa just uus Ural aamusella kun ei ollut muuta tekemistä :)

Member
Posts: 1,931
Joined: Apr 9 2009
Gold: 0.00
Jul 30 2012 06:13am
Quote (BloodStream @ 30 Jul 2012 11:33)
Riippuen vähän päivästä, joku muutama tunti yhteensä ehkä.

Korjailtiin tuossa just uus Ural aamusella kun ei ollut muuta tekemistä :)

http://i231.photobucket.com/albums/ee302/D3su/arma2oa2012-07-3010-01-27-46.jpg


Spawnaako noita sotilaspukuja oikeasti vai onko nuo koodattu sisään?

Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Jul 30 2012 06:20am
vähä mää tahtosin tän pelin vaa ku ei oo rahaa :<
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 30 2012 07:09am
Quote (Ilurai @ 30 Jul 2012 14:13)
Spawnaako noita sotilaspukuja oikeasti vai onko nuo koodattu sisään?


Löysin hax basesta.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 30 2012 07:12am
Aika EBIN, löyty legit helikopteri.

Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 30 2012 07:28am
Ghillie suitit>
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 31 2012 08:21am
Näkymättömyys glitchit <3 admin abuse servut <3
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 31 2012 09:35am
jos sitä yöllä juoksis jotkut kamat chernosta.
Member
Posts: 1,931
Joined: Apr 9 2009
Gold: 0.00
Jul 31 2012 11:47am
Löydettiin kopteri Skalistyn saarelta. Homma kusi sitten siihen ettei saatu osia sinne saarelle. Reppu ja kamat katoaa jos koittaa uida saarelle ja kaikki veneet on keskellä merta ilman polttoainetta.
Ei siinä sitten voinu muuta kun koittaa lentää kopteri sisämaahan, mutta vaikeetahan se on ilman peräroottoria.



Mitään tietoa respawn ajoista?
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Aug 1 2012 11:16am
Löytyiskö grouppia mihin pääsis ahtautumaan jos alota.

Näyttää vähä sellaselta peliltä ettei kannata vaivautua yksin.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1789101141Next
Add Reply New Topic New Poll