d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kesätyö! > Kannatti!
Prev1789101113Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jul 2 2012 12:30am
Quote (do_NaUKI @ 2 Jul 2012 04:48)
;D pitkä matikka >> 10h = 670e, 20h=1200e ja toi 5h/viikko on se worst case mitä ei koskaa tapahu :D


Laskelmoin jotain sen suuntasta, että jos "5-20h/viikko", niin sillon se on kuussa esim. 5h+10h+15h+20h, eikä 20h/viikko, koska sillon oisit sanonu 20h/viikko, etkä 5-20h viikko. Daa. Sillon ollaan siinä tonnin miinuspuolella.
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Jul 2 2012 06:14am
kesätyöt oli kivoja ku ei menny veroo, eipä jaksa enää paljon palkalla fiilistellä:(
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 2 2012 06:50am
Mie tienaan enemmä ku kukaa teistä...

:zzz:
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 2 2012 06:51am
tienaan 600 kuussa liikkumatta mihkään..
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jul 2 2012 08:05am
Quote (wani @ Jul 2 2012 12:51pm)
tienaan 600 kuussa liikkumatta mihkään..


tienaan itse enemmän maassa :o

tosin joudun liikkumaan, eikä haitta koska töis on kivaa.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 2 2012 08:10am
Quote (sahtitynnyri @ 2 Jul 2012 14:05)
tienaan itse enemmän maassa  :o

tosin joudun liikkumaan, eikä haitta koska töis on kivaa.


:)
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 2 2012 08:33am
Quote (wani @ 2 Jul 2012 17:10)
:)


spammit mun topicin lukkoon :fume:
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 2 2012 08:36am
Quote (Affii @ 2 Jul 2012 14:33)
spammit mun topicin lukkoon  :fume:


ENKÄ! :ph34r:
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 2 2012 10:55am
Quote (wani @ 2 Jul 2012 15:51)
tienaan 600 kuussa liikkumatta mihkään..


VOI VITU SOFTI TIENAAN TUPLAT EVÄÄKÄÄ LIIKUTTAMATTA
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 2 2012 11:01am
Quote (KUF @ 2 Jul 2012 16:55)
VOI VITU SOFTI TIENAAN TUPLAT EVÄÄKÄÄ LIIKUTTAMATTA


MUT TOI ON SE JOKA ON VUOKRA JÄLKEE TILIL 8D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1789101113Next
Add Reply New Topic New Poll