d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torchlight 2
Prev1789101121Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 06:37am
Quote (Rzi @ 24 Aug 2012 10:16)
nyt miehistytte kaikki ja pelaatte sitä d1


et ole sinäkään sitä pelannu pitkiin aikoihin. en ainakaan usko sitä!
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Aug 25 2012 03:01am
http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=30&t=32284

Quote
As has been mentioned, we will be telling everyone the Release Date next week.
We are still aiming for Summer.
it's 8AM til midnight every day for me until release, (with the exception of 3 days for PAX), my wife has a sitter to help out with the kids, all waking hours go to wrapping this up.
Everyone is working like crazy.

Thursday night I will let you know the release date here in the forums. You guys deserve to know first.


kohta tulee siis julkasupäivää :hail:
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 25 2012 04:14am
Quote (Zoni @ 25 Aug 2012 12:01)


ou saatana :O

meikä on tääl iha pöksyt märkinä!!

meinaaks zoni lähtä heti launchis pelailee?

This post was edited by Affii on Aug 25 2012 04:20am
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 27 2012 01:47pm
http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=30&t=20085

mitäs vittua :DD, jäbä tehny kuukasi tolkul jotaki puukkoja ja sit poseraa pyyhe pääl tuol :D
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Aug 28 2012 05:50am
Quote (Affii @ 27 Aug 2012 22:47)
http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=30&t=20085

mitäs vittua :DD, jäbä tehny kuukasi tolkul jotaki puukkoja ja sit poseraa pyyhe pääl tuol :D


onko tossa nyt sitä ns. tyyliä? :huh:

/e: ja kyl sitä ois tarkotus lähtee heti vetelee, kattoo vaan paljo hetii kirjotusten ohella ^_^

This post was edited by Zoni on Aug 28 2012 05:51am
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 28 2012 06:13am
Quote (Zoni @ 28 Aug 2012 14:50)
onko tossa nyt sitä ns. tyyliä?  :huh:

/e: ja kyl sitä ois tarkotus lähtee heti vetelee, kattoo vaan paljo hetii kirjotusten ohella ^_^


jeh mietin ptskö veteraanil vetästä eka läpi. jos täältä sais jtn grouppia tarvi lähtä polakkien kans vetelee :D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 28 2012 11:13am
Quote (Affii @ 27 Aug 2012 21:47)
http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=30&t=20085

mitäs vittua :DD, jäbä tehny kuukasi tolkul jotaki puukkoja ja sit poseraa pyyhe pääl tuol :D


Vaipalta toi näyttää
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 28 2012 11:14am
Quote (CeePee @ 28 Aug 2012 20:13)
Vaipalta toi näyttää


etkai sie oo vaa toi? :O
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 28 2012 11:17am
Quote (Affii @ 28 Aug 2012 19:14)
etkai sie oo vaa toi? :O


Oon vielä enemmä naru ku toi
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 28 2012 11:18am
Quote (CeePee @ 28 Aug 2012 20:17)
Oon vielä enemmä naru ku toi


kai meinaat tl2 ostaa? :O

ps. ärtsi mee pois

This post was edited by Affii on Aug 28 2012 11:19am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1789101121Next
Add Reply New Topic New Poll