d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuvajutut
Prev1789101122Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 14 2012 02:11am
deadly prey on uskomaton
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 14 2012 02:29am
Quote (hiivahirvio @ Aug 14 2012 10:05am)
no pistetää hausu viel latauksii

kiitos :)


: p

Quote (Rzi @ Aug 14 2012 10:11am)
deadly prey on uskomaton


henkeesalpaava eepos
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 14 2012 04:06am
Quote (BebebBurns @ Aug 14 2012 11:03am)
varsinkin toi Hausu


viddu meitsi katto tän täs yks pvä
semi härö leffa
hatsitunnelmis tietysti :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 14 2012 04:13am
Quote (Gastly @ 14 Aug 2012 13:06)
viddu meitsi katto tän täs yks pvä
semi härö leffa
hatsitunnelmis tietysti :D


oleks ylpee?
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 14 2012 04:15am
Quote (PMS @ Aug 14 2012 01:13pm)
oleks ylpee?


haluuks avautua sydänsuruistas vai mikä painaa :bonk:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 14 2012 04:17am
Quote (Gastly @ 14 Aug 2012 13:15)
haluuks avautua sydänsuruistas vai mikä painaa  :bonk:


humeet ärsyttää. ei muu
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 14 2012 06:50am
Quote (Gastly @ Aug 14 2012 12:06pm)
viddu meitsi katto tän täs yks pvä
semi härö leffa
hatsitunnelmis tietysti :D


nais

Quote (PMS @ Aug 14 2012 12:17pm)
humeet ärsyttää. ei muu


alkoholikin vai
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 14 2012 06:57am
Quote (BebebBurns @ 11 Aug 2012 17:55)
Kill Bill vol. 1 oli tosiaan semmonen, että toimi kovaa, kun pääs sniikattua teatteriin. joskus samoihin akoihin kattelin Santa Sangren ja siitä lähtien kiinnostanu elokuvat vähän toisessa mielessä, kuin ennen

tarantinon teokset on aina kolahtanu meikäläiseen, mahtavia leffoja.

Quote (PMS @ 14 Aug 2012 13:13)
oleks ylpee?

nistit -_-

This post was edited by Napi on Aug 14 2012 07:05am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 14 2012 10:02am
Quote (Napi @ Aug 14 2012 02:57pm)
tarantinon teokset on aina kolahtanu meikäläiseen, mahtavia leffoja.


Four rooms imo mikään mahtava, joskin ihan hauska
ja tiiä sitten uskaltaako kattoa Reservoir Dogsia uudestaan :)
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 14 2012 02:09pm
joo tarantinon tuotanto on gosua, katottii tänää noi kill billit.

mahtavia leffoja :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1789101122Next
Add Reply New Topic New Poll