Quote (BebebBurns @ 11 Aug 2012 17:55)
Kill Bill vol. 1 oli tosiaan semmonen, että toimi kovaa, kun pääs sniikattua teatteriin. joskus samoihin akoihin kattelin Santa Sangren ja siitä lähtien kiinnostanu elokuvat vähän toisessa mielessä, kuin ennen
tarantinon teokset on aina kolahtanu meikäläiseen, mahtavia leffoja.
Quote (PMS @ 14 Aug 2012 13:13)
oleks ylpee?
nistit
This post was edited by Napi on Aug 14 2012 07:05am