d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per D3 Löydöt
Prev1789101125Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 29 2012 05:27pm
Quote (arvonpenaali @ May 30 2012 12:45am)
Jep! ~300K kengät vs 25k, samoten +200k belt vs 29k :rofl:


Mitä tohon menee aina pari min ku selaat itemit läpi ahsta B)
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 29 2012 07:03pm
löysin legendary beltin mis seuraavat statsit.

52 Dex
106 Int
47 Vita
30 All res
+4% lifee
-7 level reQ (Atm 48)
ja rikkoutumaton.

mahtaako olla mitään arvoa ?
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
May 30 2012 05:30am
Quote (MukavaSamu @ May 30 2012 04:03am)
löysin legendary beltin mis seuraavat statsit.

52 Dex
106 Int
47 Vita
30 All res
+4% lifee
-7 level reQ (Atm 48)
ja rikkoutumaton.

mahtaako olla mitään arvoa ?


kaipa tol jonkun 400k suapi vähintää

This post was edited by Grandy on May 30 2012 05:31am
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 10:12am
tippu



Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 30 2012 10:17am
Quote (wani @ May 30 2012 06:12pm)
tippu

http://i49.tinypic.com/2ijt1e1.jpg


inb4 mr moneybagness
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 30 2012 10:17am
Quote (BebebBurns @ 30 May 2012 16:17)
inb4 mr moneybagness


:hug:
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 30 2012 01:52pm
Quote (wani @ 30 May 2012 18:12)
tippu

http://i49.tinypic.com/2ijt1e1.jpg


Ei mikää järkyttävä dps mut toi ias + life per hit ja vita on kyl helvetin nami :D
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 30 2012 01:55pm
Tapahtui hassu juttu.
Salvagea vedin nopeeta tossa smithillä niin tuli essence jonka saa vain legendary itemeista.

Mikähän lie soj sinne meni.

tai sitten bugi, mutta en kyllä huomannu legendarya missään.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 30 2012 01:58pm
Quote (HardyTarget @ May 30 2012 09:55pm)
Tapahtui hassu juttu.
Salvagea vedin nopeeta tossa smithillä niin tuli essence jonka saa vain legendary itemeista.

Mikähän lie soj sinne meni.

tai sitten bugi, mutta en kyllä huomannu legendarya missään.


muutamasta sinisestä tullut semmoinen jos sitä kultapalloa tarkotat
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 30 2012 01:59pm
Quote (BebebBurns @ 30 May 2012 21:58)
muutamasta sinisestä tullut semmoinen jos sitä kultapalloa tarkotat


Aha, no hyvä.

Siinä vaan lukee jotain legendarysta.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1789101125Next
Add Reply New Topic New Poll