d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev1789101129Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 18 2012 03:01pm
Quote (paskamyrsky @ 18 Jan 2012 22:58)
tykkään napsia vaa pähkinöitä ja muuta mukavaa ku oon tälläne loppasuu.
käsi käy kokoaja pussilla, niin se käy mulle varmaa näin halvemmaks kun ei tarvi olla ruokaa tekemässä kokoajan vaa voin vetää nuita pähkinöit sun muuta pientä. jos vetäsin vaa jonku jauhopirtelön ni se ois sit 5 sekunnin päästä jääkaapilla et mitähä sitä söis =D

noita vedetään treenauksen yhteydessä

//edit:
toi hera80 on siis nopealiukosta, sil saa parhaat tulokset ku vetää treenatessa.

sitte on kans hidasliukosii et niit voi vedellä myöhemmin

This post was edited by Napi on Jan 18 2012 03:02pm
Banned
Posts: 154
Joined: Jan 9 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 18 2012 03:07pm
Quote (Napi @ Jan 19 2012 04:01am)
noita vedetään treenauksen yhteydessä

//edit:
toi hera80 on siis nopealiukosta, sil saa parhaat tulokset ku vetää treenatessa.

sitte on kans hidasliukosii et niit voi vedellä myöhemmin


aa okka
vois tota hera80 harkita sitku saan tarpeeksi motivaatiota alkaa toho reenielämään taas

puoleen vuoteen en tosiaan oo tehnyt mitää, tai no kävin viime viikolla yhesti reeneissä ja luikin pois kesken leikin ku väsähin. lähin liia innokkaasti alulle :unsure:

huomenna kokeillaan uuestaa!

e: en puhu salireeneistä, sen voisin toteuttaa viikonloppuna

This post was edited by paskamyrsky on Jan 18 2012 03:08pm
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jan 18 2012 03:13pm
kiitti pähkinävinkist :P
Banned
Posts: 154
Joined: Jan 9 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 18 2012 03:21pm
Quote (ApiN @ Jan 19 2012 04:13am)
kiitti pähkinävinkist :P


joskus aikoinaa pääsin turisee ravintoexpertin kaa nih jaetaa nyt tääki sitte

60% margariini on parempaa sun elimistölle ku normaali levitteet
kato vähä mitä makkaraa käytät leivän päällä, nää lauantaimakkarat sun muut on iha täyttä jauhoa.
kato sellane mis o rutkasti lihapitosuutta, esim. pirkan saunapalvi --> halpaa, hyvää ja terveellistä. jos et syö leipää, lisää se ruokavalioos (ruisleipää)

siitä on vähä aikaa en muista mitä muuta se turisi ku sillä oli nii saatanasti asiaa
nuita mää oon noudattanu siitä asti

e: no tietenki porkkanat sun muut rehut mistä saa kuulla joka toinen päivä, tuski toi niin oleellista on

This post was edited by paskamyrsky on Jan 18 2012 03:23pm
Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold: 0.00
Jan 18 2012 03:28pm
Lisäravinteet on ihan okei, mut tosiaan jos sä vasta alotat, niin turha sun on niiden kans läträtä. Parempi vain kattoa mitä syö, ihan hyvää tulee ilman. Skippaa suurin osa noista muista aineista, joita myydään fitness-kaupoissa jne, kreatiini on ainoa jolle on kunnollista urheilulääketieteellistä näyttöä (ja sekin on hajanaista). Kunnon ohjelma, ruoka ja uni ovat ylivoimaisesti tärkeämpiä. Pelkkä lisäproteiini ei kovin paljoa muuta.

This post was edited by sevlo on Jan 18 2012 03:30pm
Banned
Posts: 154
Joined: Jan 9 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 18 2012 03:34pm
Quote (sevlo @ Jan 19 2012 04:28am)
Lisäravinteet on ihan okei, mut tosiaan jos sä vasta alotat, niin turha sun on niiden kans läträtä. Parempi vain kattoa mitä syö, ihan hyvää tulee ilman. Skippaa suurin osa noista muista aineista, joita myydään fitness-kaupoissa jne. Kunnon ohjelma, ruoka ja uni ovat ylivoimaisesti tärkeämpiä. Pelkkä lisäproteiini ei kovin muuta.


joo samoja arvoja itsekki arvostan, mielummi mä näitä pähkinöitä pureskelen
tota hera80 voisin silti harkita kun se ei käy lompakolle nii pahasti, emmä muita mömmöjä rupia vetää. jos toi antaa vähä puhtia reeniin nih mikäs siinä :o

siis, emmä ihan kylmiltää lähe täs reenaa. Mulla on vaa pitkä tauko takana mutta reenihistoriaa kyllä löytyy
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jan 19 2012 11:38am
Mite muute suhtaudutte noihin kaupan valmiisiin palautusjuomiin (Gatorade,Dexal ym.) ?

Ps. tein aika mättöö tänää ja vetäsin naamariin:

400g jauhelihaa
4 kananmunaa
200g soijapapuja

Member
Posts: 7,438
Joined: Sep 13 2009
Gold: 6.00
Jan 19 2012 12:21pm
Syökää pojat rahkaa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 19 2012 12:22pm
Quote (Give @ 19 Jan 2012 19:38)
Mite muute suhtaudutte noihin kaupan valmiisiin palautusjuomiin (Gatorade,Dexal ym.) ?

Ps. tein aika mättöö tänää ja vetäsin naamariin:

400g jauhelihaa
4 kananmunaa
200g soijapapuja


ei oo kovin monipuolista :D
Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold: 0.00
Jan 19 2012 01:16pm
Quote (Give @ 19 Jan 2012 20:38)
Mite muute suhtaudutte noihin kaupan valmiisiin palautusjuomiin (Gatorade,Dexal ym.) ?


Pikemminkin suunnattu rasittavaa aerobista treeniä harrastaville, missä niillä on hyötynsä (nopeasti imeytyvää sokeria, hikoilun ohessa hukattuja aineita sekä vettä). Vastaa jotakuinkin sitä, että juot vettä ja syöt hedelmän, paitsi että taitaa olla nopeammin imeytyvää.

Tosta proteiinista mä en ole aivan varma, suurin osa lihasvaurioista, jotka syntyvät harjoitellessa korjaantuvat pääsääntöisesti levon aikana, eikä heti treenin jälkeen. Asiaa on puolesta sekä vastaan, ja useimmiten käytetään koska ruoasta ei meinaa saada riittävästi.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1789101129Next
Add Reply New Topic New Poll