Quote (ApiN @ Jan 19 2012 04:13am)
kiitti pähkinävinkist

joskus aikoinaa pääsin turisee ravintoexpertin kaa nih jaetaa nyt tääki sitte
60% margariini on parempaa sun elimistölle ku normaali levitteet
kato vähä mitä makkaraa käytät leivän päällä, nää lauantaimakkarat sun muut on iha täyttä jauhoa.
kato sellane mis o rutkasti lihapitosuutta, esim. pirkan saunapalvi

halpaa, hyvää ja terveellistä. jos et syö leipää, lisää se ruokavalioos (ruisleipää)
siitä on vähä aikaa en muista mitä muuta se turisi ku sillä oli nii saatanasti asiaa
nuita mää oon noudattanu siitä asti
e: no tietenki porkkanat sun muut rehut mistä saa kuulla joka toinen päivä, tuski toi niin oleellista on
This post was edited by paskamyrsky on Jan 18 2012 03:23pm