☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> ~ Topic Per Ladder Slasher ~
Prev
1
7
8
9
10
11
55
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 8486
Replies: 545
Track Topic
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#81
Sep 14 2011 12:39pm
Quote (SPUG @ 14 Sep 2011 21:36)
taitaa olla ladderslasher pelaajat vähissä
ihmekkös tuo
Paroni
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold
:
5,830.00
#82
Sep 14 2011 12:53pm
ihan anuksesta tuo ls nykysellää
siel pelaa lähinnä ne jotka voi päräyttää tunnissa sen mq ja haluu vaan hyvillä kamoilla varustettuja "tovereita" sinne levuttaa
ei pääse alottelijat hirveen pitkälle
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#83
Sep 14 2011 01:06pm
hyyi
Artus
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold
:
1,964.66
#84
Sep 14 2011 01:34pm
Quote (SPUG @ 14 Sep 2011 21:36)
taitaa olla ladderslasher pelaajat vähissä
mute uudistuksen jälkee muuttu.
ennen sai jostain rare tier XIV itemistä 20 fg ainaki, ihan muten takia. nykyää ne ei taida mennä ees 1 fg?
SPUG
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold
:
0.44
#85
Sep 14 2011 02:43pm
Quote (MikkoU @ Sep 14 2011 09:34pm)
mute uudistuksen jälkee muuttu.
ennen sai jostain rare tier XIV itemistä 20 fg ainaki, ihan muten takia. nykyää ne ei taida mennä ees 1 fg?
srlsy?
Artus
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold
:
1,964.66
#86
Sep 14 2011 02:53pm
Quote (SPUG @ 14 Sep 2011 23:43)
srlsy?
~150 fg sai kun oli 5 muuttujan XIV charmi, mythical on sen nimi muistelisin?
Mynttine
Banned
Posts: 504
Joined: Dec 5 2010
Gold
:
0.00
#87
Sep 15 2011 02:21am
ja 1 fg mist tahansa kamasta.
Artus
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold
:
1,964.66
#88
Sep 15 2011 05:15am
Quote (Mynttine @ 15 Sep 2011 11:21)
ja 1 fg mist tahansa kamasta.
vain hc puolel. en tiiä saako nykyää
SPUG
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold
:
0.44
#89
Sep 15 2011 01:29pm
nyt on jääny vähän vähemmälle toi expaus
ehkä sit sunnuntaina rapulamätöt
SPUG
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold
:
0.44
#90
Sep 19 2011 06:37am
vituttaa tollane "guardian is bad" vaikka viimeset 15lvl menny iha hyvi 350avg healeilla.. sit ne käy valittaa jostai damagesta ko tee yhtää damagee, sit lähin pois ja nyt tuli messagee "come back"
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
7
8
9
10
11
55
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact